V
vieras
Vieras
http://www.uusisuomi.fi/viihde/47261-kannattaako-naisen-menna-sankyyn-ensitreffeilla-%E2%80%93-matemaattinen-malli-selvitti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Entäs miehen?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Eli ei olis kannattanu!
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Sama juttu!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Eli ei olis kannattanu!
Mutta ne kengät..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Eli ei olis kannattanu!
Mutta ne kengät..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Jaa no minä menin ekoilla reffeillä ja naimisissa ollaan....
Eli ei olis kannattanu!