Kannattaako mun mennä enää nukkumaan tässä vaiheessa?

Olen herännyt kuudelta aamulla, takana kunnon yöunet. Olin työharjoittelupaikassa 7-12, sitten menin sieltä suoraan baarille töihin ja sieltä lähdin vähän ennen neljää.

Nyt sitten pitäisi lähteä viihteelle ja aiemmin ajattelin, että nukun töiden jälkeen, mutta eipä mua pahemmin väsytä...Jaksaiskohan sitä nukkumatta? Kaverien työ pitäisi mennä syömään, saunomaan ja paljuun lillumaan viiden jälkeen. No mä syön nyt, kun kauhea nälkä. Nuo muut jää väliin vaikka menisin sinne, koska mulla on menkat! :kieh: :headwall: |O

Juon nyt ruoan kanssa siideriä ja mietin, että jospa sitä menis vain kotona saunaan ja suihkuun. Sitten valmistautuisi pikkuhiljaa baariin. Eikä menisi nukkumaan. :whistle: :xmas: Sitten kuitenkin puolenyön aikaan mä olen valmis nukkumaan! :LOL: :saint:
 
Hyvä kun kaikkia kiinnosti! B) :LOL: En sitten mennyt nukkumaan. Kaverien työ en mene, olen kyllä jo aiemmin viikolla viestitellyt kaverille, että en pakosta tule. Menen kotona saunaan ja olen vain hissukseen tässä ennen baariin menoa.
 

Yhteistyössä