Kannattaako mennä töihin siivoojaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alalla näyttäisi olevan töitä, mutta olen myös kuullut työntekijätarpeen johtuvan lähinnä työnantajien tolkuttomista ja jatkuvasti kovenevista vaatimuksista mitä tulee siihen, kuinka nopeasti työt pitäisi pystyä tekemään. (Nämä 20 toimistohuonetta pitää siivota viidessä minuutissa" -tyyliin).

Eli onko täällä ketään siivoojana työskenteleviä, ja pitääkö paikkansa nuo väitteet siitä, että jatkuvasti vaaditaan liikoja työntekijöiltä.

Olen laitoshuoltaja. Ja kyllä, joka toimistokoppiin, luokkahuoneeseen tms. on tehty oma mitoituksensa, eli aika mikä siivoamiseen saa kulua. Mutta ei sun perässä kukaan kellon kanssa kulje.

Mä siivoan parissa kohteessa ja osaan kikkailla sen kanssa mitä kannattaa tehdä milloinkin. Että riittää kun työviikon aikana saa tehtyä kaiken tarpeellisen. Ja yleensä kyllä jää aika tehdä ylimääräistäkin.

Joo on se juurikin noin eli n. 5 min per huone hullua kyllä. Pitää olla pelisilmää ja meillä ainakin vain yhtenä päivänä tuli ylitöitä kun piti 1 kerran viikossa myös imuroida matot toimistossa. Lattioiden pyyhintä yms menee nopeiten ja vessojen pesu.

Yhteistyössä