Kannattaako maksaa yli 90??

  • Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
Jos myyjä on tuttu/sukulainen tms ja olet siis varma ettei ole kolaroitu ja tosiaan on alle vuoden vanha niin sitten voisin ainakin itse maksaa:)Mutta aivan vieraalta en ostasi ja en luottaisi jollei ole kuittia näyttää että milloin on ostettu.
 
viiden muksun mamma
Mä olen myynyt hyväkuntoisia kaukaloita reilusti alle sen, mitä jäisi jos maksaisi esim. puolet ostohinnasta (esim. kahdella lapsella ollut. Hitsit kun en nyt muista merkkiä - mutta oli todella kallis uutena. Tästä kaukalosta pyysin ensin 35e ja pudotin hintaa sitten 30e, koska ostaja osti multa sitterin ja itkuhälyttimetkin).

Tästä ap:n kaukalosta voisin ehkä maksaa n. 60e-70e maksimissaan, mutta silloin täytyisi kyllä olla täysin naarmuton ja kankaat hyvät. Ei haalistumia tai läikkiä. Hmm, ehkäpä toi 70e olisi vähän yläkanttiin.
 
no
Kaukaloon on painettu valmistusajankohta. Varmista, että tosiaan on noin tuore.

90 e on liikaa. Tingi vähintään kympillä tai jää odottamaan jos löytäisit saman 50 eurolla.
 
mietin
Ei se ole tuo mikä on linkissä.
Se baby safe on kalliimpi.

En usko että myyjä huijaa, on kuitenkin hyvät palautteet.
Mutta kiitos joka tapauksessa! taidan odotella vielä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja laaraP:
ja saahan toisen valmistajan uusia alle ton 90e,esim. vauvattaresta=)
Mutta ei samaa laatua.

Itse ostan mieluummin käytetyn laatutuotteen kuin uuden halvan.
Joissakin tuotteissa voi tosiaan noudattaa tätä periaatetta mutta nyt on kyse turvalaitteesta.
Vaikka se olisi kuinka laadukas niin jos se on ollut pienessäkin kolarissa niin se on turvattomampi kuin uusi ja halvempi kaukalo.
Minä en ikinä tinkisi tällaisissa asioissa.
Meille ostettu kaikki lasten istuimet,niin kaukalot,istuimet kuin korokkeetkin,uusina jotta voimme olla varmoja turvallisuudesta.
 
vieras
kyl mä möin gracon jalustallisen istuimen (olikos se autobaby se vähän vanhempi...) ovh. just tuo 149e, satasella möin. 6kk käytetty ja erittäin siisti, ostaja sanoi, että senverran tuonkuntoiset käytetyt maksaa! (siis tuo nimenomainen merkki ja malli!)
 
Kaukalon ei tarvitse olla edes kolarissa. Riittää, että se kerran putoaa kunnolla maahan tai lattialle. Silloin sen vaimentaviin materiaaleihin voi tulla vaurioita, jotka eivät näy päälle ja turvallisuus alenee. Sama koskee kypäriä.
 

Yhteistyössä