Kannattaako lähtee ostamaan toi Remu vk-haalari nyt citarista?

  • Viestiketjun aloittaja Tättärää
  • Ensimmäinen viesti
Tättärää
On alennettu ja jotain 50e...Ostin kk sitten Lassien vk takki/housut jo lapselle, mutta housut hajos heti melkeen. Ajattelin, että menis keväälläkin toi puku. Vai onko noi vielä edullisempia joulun jälkeen?
 
Tyttösenäiti harmaana
Vk-vaatteet voivat olla jo menneet joulun jälkeen, toppa-asuja kyllä yleensä löytyy alesta tammikuussa.
Minä ostin juuri täydellä hinnalla Remun toppahaalarin, maksoi 92? eli siihen verrattuna tuo noin 50? on ihan kohtuullinen hinta.
 
Mä en tiedä mutta luulenpa, ettei niitä pahemmin enää ole joulun jälkeen siellä. Nyttenkin myyvät vain viime kevään hajakoot pois alennuksella. Joulun jälkeen alennukseen tulee toppapukuja (jotain ainakin) ja myyntiin tulee uudet välikausipuvut ja normaalihinnalla tietty siis.

Eli jos kerta tarvetta on niin kannattaa nyt ostaa jos oikeaa kokoa löytyy =) ja remu on hyvä merkki!
 
vieras
Cittarissa halvimmillaan olen nähnyt 45e ja se oli jossain poistoaleissa eli kannattaa hakee jos 50e on, on kestäviä hyviä ja vedenpitäviä haalareita, suosittelen. Ainut vika että on niin samanlaisia vuodesta toiseen, viimevuonna oli joku piristysruiske mutta tänä vuonna taas ei mitään.
 
Pepper
Saat laadukkaamman haalarin halvemmalla! Meidän cittarissa turussa oli noin pari viikkoa sitten ainakin poistomyynnissä remut 40? ja reimatecit 50?. En ole cittariin eksynyt sen jälkeen niin en tiedä onko siellä jäljellä vielä noita ko tuotteita.
 

Yhteistyössä