Kannattaako kirpputori myyminen... Vinkkejä haluaisin!!!

Katsellessani tavaraa tursuavia kaappeja mietin, että jos tavarat veisi kirpputorille. Kuitenkin minua vähän mietityttää, että jos pöytävuokra on noin 30 euroa viikko niin saako siinä edes omia pois. Millaisia kokemuksia teillä on kirpparimyynnistä, minkälainen tavara menee kaupaksi ja mitä ei kannata viedä myyntiin? Itse ajattelin että hinnoittelen vaatteet ja tavarat edullisesti, tarkoituksenani on päästä tavarasta eroon, ja mahdollisesti saada pikkuisen vaivan palkkaa, vai kannattaako viedä vaan tavarat suosiolla punaisen ristin konttiin. Omasta mielestäni tavarat mitä ajattelin viedä on vielä hyvin käyttökelpoista (siistejä vaatteita yms. sillä tahraiset ja pikkuvialliset laitan suosiolla roskiin). Antakaas kokeneemmat vinkkejä miten kirpparilla saa hyvin tavaraa menemään. :)
 
Niin ainakin itse olen saanut myytyä kaikki vhs kasetit, lasten kaseteista voi melkein pyytää enemmän kun aikuisten. Koriste-esineet on mennyt kans hyvin. Vaatteista merkkivaattet menee aina ja niillä voi pyytää hieman enemmän, sitte ns. marketti vaatteista vähemmän. Kirjat on ainakin itseltäni menneet tosi hyvin. Kirpparilla menee kyllä tavaraa laidasta laitaan, itse olen myynyt jopa lusikkalaatikon.
Jos sulla sitä tavaraa on tosi paljon niin älä edes yritä ängetä kaikkea yhtä aikaa. Liian täydestä pöydästä on hankala kaivaa. Käy vaikka siistimässä pöytää joka toinen päivä ja viet silloin aina uutta tavaraa.
Jos kirpparilla on hälyttimiä myynnissä niin niitä kannattaa käyttää niin paljon kun vain raaskii
 
kirppisfriikki
-käytä hinnoittelussa järkeä, pidä pari päivää korkeampaa hintaa ja tee UUSI lappu johon halvempi hinta jos ei ole mennyt kaupaksi.

-pidä pöytä siistinä ja mieluummin väljästi täytettynä kuin täyteen "ammuttuna"

-tuo päivittäin jotain uutta tavaraa, hyvääkin, ettet ensimmäisinä päivinä vie kaikkea hyvää kamaa. Näin saat ostajien mielenkiinnon omaan pöytääsi.

-Älä vie vaatteita ryppyisenä tai likaisena myyntiin. Hyväkin tavara saattaa jäädä ostajilta ostamatta jos se on kovin likainen...

-Merkitse hinta selkeästi

:) itse kiertelen melkein päivittäin kirpparit, ainakin pari kertaa viikossa ja teen hyviä lyötöjä lapsille
 
kirppisfriikki
Itse myyjänä olen tienannut noin 160-180 euroa viikossa. Mitään erikoisia merkkivaatteita en ole myynyt. Lähinnä käyttövaatetta, leluja, kirjoja kohtuu hintaan.

 
vieras
Hmmm... pitäisköhän munkin viedä tavarat kirppikselle. Täällä olen yrittänyt myydä kirppispalstan kautta, mutta esim. vauvan vaatteet pitäisi antaa ihmisille ilmaiseksi, jotta kelpaisi.
 
höhlä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm... pitäisköhän munkin viedä tavarat kirppikselle. Täällä olen yrittänyt myydä kirppispalstan kautta, mutta esim. vauvan vaatteet pitäisi antaa ihmisille ilmaiseksi, jotta kelpaisi.
peesi, postikulut tekee tuplat hintaan, ja kauhee vaiva kuvata ja postittaa. isot kuoretkin maksaa paljon ja vaan postimerkin hinnan saat pois..
 

Yhteistyössä