Kannattaako kirpparille laittaa sellainen halpiskori, jossa olis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
ns. pikkuvikaisia vaatteita? En koskaan ole vienyt muuta kuin hyväkuntoista ja siistiä vaatetta, enkä nytkään rikkinäisiä veis, mutta olis tuollaista mille en keksi mitään käyttöä (esim. lasten käytettyjä pikkuhousuja, yövaatteita, vähän kuluneempia käyttövaatteita). Ostaako niistä halpislaatikoista kukaan mitään? Esim. 20snt/vaate?

Pistä ennemmin sellanen "saa ottaa"-kori, jos eroon niistä haluat. Jos pistät 20 senttiä hintaa, sieltä menee ehkä yks tai kaks, ja joudut kuitenkin keksiin niille lopuille jotain.

Mä laitoin sellasen "saa ottaa" korin, kaikki meni. Joillain kirppiksillä on sellanen erillinen laari mihin voi laittaa ja mistä saa ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan siitä, millaista kamaa siinä halpiskorissa on. Esim. kivannäköiset vaatteet menee kyllä pikkuvikaisinakin kaupaksi.

Niin.. vaikea kyllä arvioida mikä sitten menis. Nuo kuopukset pikkuvikaiset uusretrot varmaan menee, mutta 80-luku ei taida mennä ilmaiseksikaan :laugh: Ei huvittais tehdä turhaa työtäkään..

Mä en kyllä itse pikkuvikaisia ostele, kun niitä vikoja tulee noihin lasten omiin muutenkin. Toisaalta kannatan kierrätystä ja en tiedä muutakaan konstia millä noi pikkuvikaiset saisi kiertoon. Tietty jos paikkakunnalla olisi ompelija, joka ottaisi vastaan uusiokäyttöä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Pistä ennemmin sellanen "saa ottaa"-kori, jos eroon niistä haluat. Jos pistät 20 senttiä hintaa, sieltä menee ehkä yks tai kaks, ja joudut kuitenkin keksiin niille lopuille jotain.

Mä laitoin sellasen "saa ottaa" korin, kaikki meni. Joillain kirppiksillä on sellanen erillinen laari mihin voi laittaa ja mistä saa ottaa.

Mie en tiedä, onko täällä. Kuulemma noissa keräyspisteissä (esim. Kontti) ne pikkuvikaiset menee suoraan roskiin. Ihan käyttökelpoista kamaa en tahtois roskiin laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan siitä, millaista kamaa siinä halpiskorissa on. Esim. kivannäköiset vaatteet menee kyllä pikkuvikaisinakin kaupaksi.

Niin.. vaikea kyllä arvioida mikä sitten menis. Nuo kuopukset pikkuvikaiset uusretrot varmaan menee, mutta 80-luku ei taida mennä ilmaiseksikaan :laugh: Ei huvittais tehdä turhaa työtäkään..

Juu varmaan kannattaa siihen koriin katsoa sellaiset vaatteet, joissa kivat kankaat tai napit yms. ja muut lumput heittää muualle, jotta edes joku jaksaisi laatikkoa penkoa.

Yhteistyössä