Kannattaako kertoa jos on pettänyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty ja pettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ikinä voinut ymmärtää, että jopa ammattiauttajat neuvovat olemaan kertomatta... sillä verukkeella, ettei saa vierittää pahaa oloa toisen harteille. Minun mielestä petetyllä on se oikeus valita, haluaako jatkaa elämäänsä pettäjäpuolison kanssa.... ei todellakaan pettäjällä!

Alkuperäinen kirjoittaja hoh tätä maailmaa:
kyllä kertoisin ja TODELLAKIN haluaisin tietää. mieheltä itseltään! millaisiakohan teijän suhteet on..

Mulla on hyvä suhde ja mies jota rakastan ja sen vuoksi en haluaisi tietää yhdestä hairahduksesta.
Kyllä kymmenen hyvää vuotta päihittää jonku yhden epämääräisen panon.
Jos mies nyt paljastaisi että tuli kerran hölmöiltyä niin siitä seuraisi kohtuuton hässäkkä joten kärsikööt ihan itsensä kanssa vaan. :D

mäkin oon sitä mieltä loppuen lopuksi, että ei yksi hairahdus kaada muuten hyvää suhdetta. Mutta meillä ku se suhde oli muutenki mennyt ku lehmänhäntä alaspäin jo vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mäkin oon sitä mieltä loppuen lopuksi, että ei yksi hairahdus kaada muuten hyvää suhdetta. Mutta meillä ku se suhde oli muutenki mennyt ku lehmänhäntä alaspäin jo vuosia.

en jaksa uskoa että suhde on hyvä jos on yksi "hairahdus". sen jälkeen se ei ainakaan ole. kertoipa tai ei.

ei kai kukaan petä jos kaikki hyvin ja on oikeesti rakastunut..luulis ainaki. et oon samaa mieltä et suhde voi jo sillo huonosti

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:

ei kai kukaan petä jos kaikki hyvin ja on oikeesti rakastunut..luulis ainaki. et oon samaa mieltä et suhde voi jo sillo huonosti

no kyllähän mäkin petin silloin meidän suhteen alkuaikona ja olin hyvinkin rakastumassa jo tähän mieheeni. Eli sanoisin omalta osaltani, että se oli semmosta kypsymättömyyttä enneminki.

Yhteistyössä