Kannattaako jatkaa enään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tiedän kyllä että suurin osa on sitä mieltä että lopettaa heti suhde. Olen nyt vuoden seurustellut miehen kanssa jolla on vakavia ongelmia. Aivoverenvuodon jälkeen hänen persoona on muuttunut ja on erittäin raskasta henkisesti. Mies käy kyllä töissä, mutta joka kerta vapailla on pakko saada alkoholia sammuksiin asti. Humalassa haukkuu minut alimpaan helvetiin ja kohtelee todella julmasti. Olen kusipää ja vaikka mikä hänelle silloin. Joudun huolehtimaan kuin pikkulapsesta että saan hänet nukkumaan jne.. On todella ilkeä aina humalassa ja ei ikinä muista mtn illan tapahtumista jne... Ei katumusta, ei anteeksipyyntöä ja on kuin mtn ei olisi tapahtunutkaan. Muutenkin on todella äreä ja äkkipikainen ja unohtelee tavaroita ja raivoaa.. Olen henkisesti loppu. Tähän ongelmaan ei varmastikaan ole apua saatavilla ja mies vain syyttelee että minussa on vain se vika aina. Hän on narsistinen luonne ja ehkä on helpompi että lopetan suhteen koska en jaksa aina olla varpaillaan että mitä on seuraavaksi tulossa.

Eipä tuossa muutakaan voi jos järjen juttelu ei auta.
Hän vain sanoo että joo kaikkihan hänestä vaan paskaa puhuu ja hän on ihan kunnossa. Ei se pätkääkään ymmärrä jos sille sanoo suoraan että hae apua. Jatkuvasti arvostelee muita ihmisiä ja hän on täydellinen. Olen passannut ja paaponut ja joka hemmetin aamu tehnyt aamupalan hälle valmiiksi ja päälle ei kun vittuilua vain.

Oletko kysynyt lääkäriltä, onkohan muutos pysyvää?
Ei kannata jatkaa tuollaista suhdetta, etenkään kun olette noin lyhyen aikaa olleet yhdessä. Jos olisitte olleet 20 vuotta naimisissa ja lapsia, niin asian eteen kannattaisi nähdä kaikki vaiva ja miehelläkin olisi enemmän motivaatiota. Mutta nyt kuulostaa siltä ettei kannata, jos hän pyyhkii sulla vaan lattiaa.

Oletko kysynyt lääkäriltä, onkohan muutos pysyvää?
Ei kannata jatkaa tuollaista suhdetta, etenkään kun olette noin lyhyen aikaa olleet yhdessä. Jos olisitte olleet 20 vuotta naimisissa ja lapsia, niin asian eteen kannattaisi nähdä kaikki vaiva ja miehelläkin olisi enemmän motivaatiota. Mutta nyt kuulostaa siltä ettei kannata, jos hän pyyhkii sulla vaan lattiaa.
Kuulemma on ja mies ei suostu mihinkään lääkitykseen. Sanoo vain että ei hän voi tälle mtn että hänen persoona on muuttunut ja on hyviä ja huonoja kausia. Pitemmän suhteen jälkeen hänellä on ollut jokunen lyhyt suhde jotka on kaatuneet samoihin ongelmiin joten ei ole muutosta luvassa. ☹️Rakastan miestäni ja koitan aina vaan jaksaa ja uskotella että huomenna olisi parempi päivä. Tuntuu välillä siltä etten tunne koko ihmistä ja että millainen se oikein on jne.. Surullinen mieli koko ajan ja pelko että koska seuraava kunnon raivari taas tulee. Eilen illalla sanoin että en jaksa tämmöstä enään niin vastaus oli että terve menoa jos en kelpaa sulle tämmöisenä kun olen.

Yhteistyössä