V
vierailija
Vieras
Tiedän kyllä että suurin osa on sitä mieltä että lopettaa heti suhde. Olen nyt vuoden seurustellut miehen kanssa jolla on vakavia ongelmia. Aivoverenvuodon jälkeen hänen persoona on muuttunut ja on erittäin raskasta henkisesti. Mies käy kyllä töissä, mutta joka kerta vapailla on pakko saada alkoholia sammuksiin asti. Humalassa haukkuu minut alimpaan helvetiin ja kohtelee todella julmasti. Olen kusipää ja vaikka mikä hänelle silloin. Joudun huolehtimaan kuin pikkulapsesta että saan hänet nukkumaan jne.. On todella ilkeä aina humalassa ja ei ikinä muista mtn illan tapahtumista jne... Ei katumusta, ei anteeksipyyntöä ja on kuin mtn ei olisi tapahtunutkaan. Muutenkin on todella äreä ja äkkipikainen ja unohtelee tavaroita ja raivoaa.. Olen henkisesti loppu. Tähän ongelmaan ei varmastikaan ole apua saatavilla ja mies vain syyttelee että minussa on vain se vika aina. Hän on narsistinen luonne ja ehkä on helpompi että lopetan suhteen koska en jaksa aina olla varpaillaan että mitä on seuraavaksi tulossa.