Kannattaako jäädä yhteen vauvanhoito avun vuoksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen raskaana ja ekaa odotan, joten mulla ei ehkä ole selvää käsitystä miten raskasta on alussa vauvan kanssa. Sain selville, että mies on pettänyt mua ja harkitsen lähtöä. Pystymme elämään yhdessä (siis toki tämä asia painaa ja stressaa) ja mies haluaa huolehtia vauvasta. Selviänkö yksin vauvan kanssa vai onko parempi odottaa ja muuttaa erilleen vasta kun vauva on syntynyt ja vähän isompi?

Selviät yksin huomattavasti paremmin. Lastenhoitoapua saa vaikka rahaa vastaan jos ei muuten, sen takia ei todellakaan kannata jäädä jos ei muita syitä ole.

Ennemmin eroat nyt kun sitten kun lapsi osaa jo ihmetellä mihin iskä läks.

Pärjäät varmasti myös yksin.
Asuvatko esim. vanhempasi lähellä, jotka voisivat joskus auttaa sinua? Tai hyviä ystäviä, jotka hetken voisi jeesiä.
Pienen vauvan kanssa on sinäänsä helppoa, että vaikka valvottaisi öisin, niin nukutte sitten yhdessä päivällä.
Ei mun mielestä kannata lapsen takia yhteen jäädä.

Asun melko kaukana vanhemmistani, akuuttiapuja en heiltä saa mutta muuten kyllä varmasti. Miten esimerkiksi synnytyksen jälkeen, onko silloin jotenkin niin kipeä että on hankalaa hoitaa lasta tai muita asioita?

Miksi pitää erota? oliko pettämisessä kyse pitkästä suhteesta toiseen naiseen vai yhden yön juttu? itse antaisin anteeksi, mutta tekisin hyvin selväksi, että sai olla viimmeinen kerta!!!
Itseäni enemmän loukkaisi jos mieheni ilmoittaisi rakastuneensa toiseen naiseen, seksi on vain fyysistä....