Kannattaako huutonetissä myydä lasten vaatteita mieluummin pakettina vaiko yksitellen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itelleni ainakin paketeissa on monta kertaa kaikkea turhaakin, mitä en halua. Ite myyn ja ostan yksitellen, mieluummin katson myyjän muut kohteet, jos niissä on kiinnostavaa, pystyy sitten sillä tavoin ostamaan ja yhdistelemään postareita.

Minä ostan yleensä yksittäisiä vaatteita koska vielä ei ole tullut vastaan montaa pakettia jossa lähes kaikki vaatteet olisi olleet mieleisiä. Mutta jos tällainen paketti tulee vastaan niin sitten kyllä huudan. Paketissa on hyvä olla myös vain muutamaa vaatekokoa (esim. 74-86cm) ja syksyllä myydään talvivaatetta ja keväällä kesämekkoja. Paketit kannattaa suunnitella myös fiksusti, samaan pakettiin vain yksi ulkovaatekerta, suurinpiirtein saman verran housuja ja paitoja ja mekkoja, ettei paketissa ole tyyliin 10kpl housuja ja 2kpl paitoja. Tietty eri asiat ns. housupaketit ja mekkopaketit, perusvaatepaketin on hyvä sisältää kaikkia vaatteita tasapuolisesti.
Laita jokaisesta vaateesta kuva (esim. aijaan kautta) ja kuvan yhteyteen lyhyt ja selkeä selostus mahdollisista tahroista jne.
Tosi huonokuntoiset vaatteet kannattaa suosiolla laittaa UFF:in laatikkoon, ne vain alentavat paketin arvoa.
Muista käyttää kuvausta tehdessäsi rivinvaihtoa ( <br> ) koska yhtä pötköä on rasittavaa lukea.
Myyntionnea! :)

mä en ole ikinä ostanut mitään pakettia, li mun mielestä yksitellen!
Tai sit ihan mini pakettina, esim mulla nyt "esprit paketti" jossa mekko + pikkupöksyt ja paita + huivi

Toisaalta yksittäisten vaatteiden postikulut on suhteessa isot verrattuna pakettiin. Itse ostan mielellään paketteja, mutta nekin kannattaa pitää kohtuullisen kokoisina, ettei tee mitään jättipaketteja.

Yksitellen, yleensä nuo paketit on puolillaan huonompia vaatteita ja pari hyvää joukossa ....

Niin ja lisätään vielä että hyvät perusvaatteet menee hyvin pakettina muttei kantsi tehä mahottoman isoja puketteja kuiteskaan, ite tykkään huutia jos on vaan "muutamia" vaatteita pakettina
=)

Yhteistyössä