Kaikki menee kaupaksi, kunhan hinta on sopiva. Mä aloitin myymisen tossa vuosi sitten ja hyvin on sujunut, ihmiset on olleet tyytyväisiä ja mä olen päässy mulle turhasta tavarasta eroon. On todella helppoa olla myyjä. Tärkein asia, mikä pitää muistaa on se, että kuvailet tuotteen täysin rehellisesti, jopa ehkä hiukan liitoittelet huonompaan suuntaan (kuin että yrität vähätellä tuotteen huonoa kuntoa), jotta ostajalle ei tule pettymystä, että hän luuli tuotetta paremmaksi. Itse lähinnä myynyt hyväkuntoista tavaraa, huonompikuntoisetki menee, kunhan lähtöhinta on alhainen.
Sitten kannattaa täyttää se vakioviesti, eli kun kohde on sulkeutunut, ostaja saa automaattisesti sun tilitiedot yms. niin niiden kanssa ei tarvitse säätää ja vaihdella meilejä.
Periaate on se, että kun raha tilillä, myyjä lähettää tuotteen. Tai sitten ostaja hakee.
Hyvä kuva kohteesta ehdoton, monesti parikin kuvaa voi laittaa lisää.
Tuotteilla on se takuu, että sen pitää olla kuvaillussa kunnossa, muuten ostajalla on oikeus purkaa kauppa.
Kaikki menee kaupaksi, kunhan tosiaan hinta on tarpeeks alhainen. Itse suosin myös osta heti hintaa (eli joku kiinteä itse määritelty hinta) ja eka huutaja saa sen heti sillä hinnalla. Silleen tavara liikkuu nopeammin.