Kannattaa äänestää Vihreitä kevään vaaleissa, koska Vihreät kannattavat rajoittamatonta maahanmuuttoa

  • Viestiketjun aloittaja Minäkin äänestän Vihreitä:)
  • Ensimmäinen viesti
tulokaslajit pop
Alkuperäinen kirjoittaja töötötötöt;30665338:
Ensimmäistä,kertaa harkitsen vihreitten äänestämistä. Ville Niinistö puhu senverran jämäkästi ympäristön ja luonnon-suojelusta joku pv telkussa, että sai mut vakuuttuneeksi siitä että ne puuttuu luonnon tilaan jatkossa. Minusta ne ei ole viimevuosian keskittyneet kuin samaan mihin isot puolueet, eli siihen mistä saadaan RAHAA RAHAA RAHAA.
Nyt kerrankin tuli suoraa puhetta oikeista asioista, ja samalla muuten haukkui kokoomuksenkin, mikä tietysti vielä parempi.

Jos löytäsin niiltä jämäkän ehdokkaan, voin hyvin äänestää. Katostaan. katsotaan, tässä vaalipiirissä ei oikein ole vara valita.
Valitettavasti vain taitavat Vihreille olla tulokaslajien oikeudet paljon tärkeämpiä kuin Suomen luonto.
 
jöötiä pukkaa
Tiedät että Afrikasta ja Lähi-idästä tulevien maahanmuuttajaryhmien alttius väkivaltarikoksiin on monia muita ryhmiä korkeampi, muttet ole valmis suuntaamaan maahanmuuttopolitiikkaa johonkin toiseen suuntaan.

Ihan jo merkittävien kiristysten vaatiminen turvapaikkakäytäntöihin voisi olla askel oikeaan suuntaan.
Miksi sellaiseen ihmiseen, joka ei vielä ole eikä ole koskaan tässä maassa ollutkaan, pitäisi jotenkin vaikuttaa se, mitä joku toinen ihminen on tässä maassa ollessaan tehnyt?

Sitä paitsi, minä todellakin haluaisin suunnata maahanmuuttopolitiikkaa toisella tavalla. Koettaisin saada tänne enemmän sellaisia ihmisiä, joilla on jo valmiina jokin sellainen koulutus, josta olisi meille välitöntä hyötyä.
 
rajoilla on tarkoituksensa
Alkuperäinen kirjoittaja jöötiä pukkaa;30665349:
Miksi sellaiseen ihmiseen, joka ei vielä ole eikä ole koskaan tässä maassa ollutkaan, pitäisi jotenkin vaikuttaa se, mitä joku toinen ihminen on tässä maassa ollessaan tehnyt?

Sitä paitsi, minä todellakin haluaisin suunnata maahanmuuttopolitiikkaa toisella tavalla. Koettaisin saada tänne enemmän sellaisia ihmisiä, joilla on jo valmiina jokin sellainen koulutus, josta olisi meille välitöntä hyötyä.
No vaikka siksi, että vapaa maahanmuutto ei ole mikään ihmisoikeus vaan harkinnan varainen palkinto yhteisön nykyisiltä jäseniltä uudelle tulokkaalle. Sitä paitsi luultavammin jo ihan turvapaikkakäytäntöjä merkittävästi kiristämällä saataisiin paljon hyvää aikaan. Tällöin jäljelle jäisi oikeastaan vain se ihan oikeasti työperäinen maahanmuutto ja maahan saataisiin koulutetumpaa väkeä joilla olisi jo joku työtehtävä täällä, joka mitä luultavammin johtaisi myös maahanmuuttajien rikostilastojen merkittävään laskuun.
 
rajoilla on tarkoituksensa
Mutta tämä tuskin tulee Vihreille käymään, sillä se ei ole ihanan humaania, ja kaiken lisäksi tuossa tapauksessa joutuisi ikävästi myös ihan oikeasti ajamaan niitä oman maan kansalaisten etuja eksoottisten kehitysmaiden etujen sijaan.
 
jöötiä pukkaa
No vaikka siksi, että vapaa maahanmuutto ei ole mikään ihmisoikeus vaan harkinnan varainen palkinto yhteisön nykyisiltä jäseniltä uudelle tulokkaalle. Sitä paitsi luultavammin jo ihan turvapaikkakäytäntöjä merkittävästi kiristämällä saataisiin paljon hyvää aikaan. Tällöin jäljelle jäisi oikeastaan vain se ihan oikeasti työperäinen maahanmuutto ja maahan saataisiin koulutetumpaa väkeä joilla olisi jo joku työtehtävä täällä, joka mitä luultavammin johtaisi myös maahanmuuttajien rikostilastojen merkittävään laskuun.
Täysin vapaata maahanmuuttoa en ole milloinkaan nähnyt kenenkään kannattavan, enkä sellaista kannata itsekään.

Humanitaarista maahanmuuttoa kannatan tietysti siinä määrin, kuin olemme kansainvälisin sopimuksin siihen sitoutuneet, ja siihen saakka, kun kyse on ihmisten todellisesta hädästä. Turvapaikkashoppailun kaltaisia ilmiöitä en kannata, eikä se nykyisten EU-säädösten puitteissa tietenkään enää ainakaan entisessä muodossaan ole mahdollistakaan.

Rasismia en myöskään kannata, vaan pyrin toimimaan aktiivisesti sitä vastaan.
 
vihreät tuhoavat luontoa
Alkuperäinen kirjoittaja tötöötötötöt;30665377:
Valitsen kuitenkin ehdokkaani juuri sillä perusteella. Ikävä kyllä Suomessa ei ole kuin 2 puoluetta jotka ajavat ympäristö- ja luontoasioita. Ne kaikki muut ajavatkin sitten pelkkää luonnon tuhoamista.
Vihreiden vaaliohjelmaan kuuluva rajoittamaton maahanmuutto on suurin uhka minkä luonto voi kokea, mutta tämä ei tunnu vihreitä haittaavan.
 
tarkenna hiukan
Alkuperäinen kirjoittaja vihreät tuhoavat luontoa;30665385:
Vihreiden vaaliohjelmaan kuuluva rajoittamaton maahanmuutto on suurin uhka minkä luonto voi kokea, mutta tämä ei tunnu vihreitä haittaavan.
Mikä rajoittamaton maahanmuutto? Yksikään puolue Suomessa ei kannata rajoittamatonta maahanmuuttoa.
 
rajoilla on tarkoituksensa
Alkuperäinen kirjoittaja jöötiä pukkaa;30665376:
Humanitaarista maahanmuuttoa kannatan tietysti siinä määrin, kuin olemme kansainvälisin sopimuksin siihen sitoutuneet, ja siihen saakka, kun kyse on ihmisten todellisesta hädästä. Turvapaikkashoppailun kaltaisia ilmiöitä en kannata, eikä se nykyisten EU-säädösten puitteissa tietenkään enää ainakaan entisessä muodossaan ole mahdollistakaan.
Satoja turvapaikanhakijoita palannut vapaaehtoisesti kotimaahansa | Yle Uutiset | yle.fi

"Euroopan maissa kiertää nykyisin vähintään tuhansien turvapaikanhakijoiden muuttoliike, hakijoista suuri osa palautetaan Dublinin sopimuksen mukaan ensimmäiseen hakumaahan.

- Suomi on tässä vähän kuin pussinperä, aika moni hakijoista, oikeastaan lähes kaikki tänne tulevat ovat hakeneet jo turvapaikkaa muualta ja he joutuvat usein palaamaan siihen ensiksi tulemaansa EU-maahan, sanoo Matti Heinonen.

Kun joku maa kiristää turvapaikan saantia, paine tulee naapurimaihin. Näin kävi esimerkiksi vuonna 2009, jolloin Suomen turvapaikanhakijoiden määrä kasvoi yli 250 prosenttia, kun muun muassa Ruotsi tiukensi hakijaperusteita. Parina viime vuotena turvapaikanhakijoiden määrä on taas vähentynyt Suomessa noin kolmanneksen.

Heinosen mukaan turvapaikan saaminen Suomesta on ollut helpompaa kuin muista Euroopan maista, viime vuodet jopa helpompaa kuin Ruotsista.

- Historiallisesti olemme olleet hyvin liberaaleja. Perheiden yhdistämisen kriteerit ovat olleet meillä Euroopan väljimpiä, lähes kaikki alaikäiset ovat saaneet urvapaikan. Tänne on maksettu kaikkien sukulaisten matkat eikä viime vuoteen asti perheenyhdistämisjärjestelmässä ole juuri epäilty perheen jäsenyyttä, kuvailee Matti Heinonen.

...

- Tämä on niin kuin turkkilainen basaari. Kokeneiden hakijoiden määrä vain koko ajan lisääntyy, tieto kulkee ja maan valinta tapahtuu taloudellisten kriteerien perusteella, sanoo Heinonen."

Lueppa tuolta maahanmuuttoviraston Matti Heinosen kommentit tilanteesta.
 
tötööttöö
Alkuperäinen kirjoittaja vihreät tuhoavat luontoa;30665385:
Vihreiden vaaliohjelmaan kuuluva rajoittamaton maahanmuutto on suurin uhka minkä luonto voi kokea, mutta tämä ei tunnu vihreitä haittaavan.
Minusta kyllä näyttää että täällä syntyneet pistävät nyt kaiken matalaksi kiihtyvällä tahdilla, uhanalaisita eläimistä lähtien. Se on ihan sama mulle missä joku on syntynyt jne, en välitä muusta kuin niistä päätöksissä mitä eduskunta ja ihmiset ylipäätään tekee luonnon pään menoksi, nyt ei hyvältä näytä.
Valtion rajoilla ei ole mulle merkitystä muulla tavalla, mutta nyt se porukka siellä päättää tämän ns"Suomen" asioista, eli sen maa-alueen ja eläimistön mitkä on sen rajojen sisäpuolella. Samalla planeetallahan tässä kaikki ollaan.
Parempi kun ebola tai joku vastaava tappais ihmiskunnan kokonaan poies, ihan turha apina.
 
äänestäjä
Eikö ihmisillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun keskittyä siihen minkä värinen joku toinen on ja missä se on sattunut syntymään. Ihan paskanhailee. Kukaan ei sitä itse päätä minbne syntyy. Suomalaisilla tuntuu itsellään olevan oikeus mennä minne mieli tekee, mutta annas olla kun muut tekevät samoin niin voi vittu kun vituttaa.
Minua ei vituta kuin kaikki ihmiset, ja kaikkein eniten just suomalaiset kusipäät, kun niitä nyt näkee eniten. Luulevat kaikki itsestään liikoja. Pelkkiä hyttysen paskoja kaikki.
 
jöötiä pukkaa
rikkautta rakkautta vaan
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665408:
Eikö ihmisillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun keskittyä siihen minkä värinen joku toinen on ja missä se on sattunut syntymään. Ihan paskanhailee. Kukaan ei sitä itse päätä minbne syntyy. Suomalaisilla tuntuu itsellään olevan oikeus mennä minne mieli tekee, mutta annas olla kun muut tekevät samoin niin voi vittu kun vituttaa.
Minua ei vituta kuin kaikki ihmiset, ja kaikkein eniten just suomalaiset kusipäät, kun niitä nyt näkee eniten. Luulevat kaikki itsestään liikoja. Pelkkiä hyttysen paskoja kaikki.
No äänestämällä Vihreitä ei tarvitse katselle niin paljoa enää niitä suomalaisia kusipäitä, vaan kusipäidenkin kirjo sekä rikastuu että kasvaa merkittävästi. ;)
 
just.....
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665408:
Eikö ihmisillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun keskittyä siihen minkä värinen joku toinen on ja missä se on sattunut syntymään. Ihan paskanhailee. Kukaan ei sitä itse päätä minbne syntyy. Suomalaisilla tuntuu itsellään olevan oikeus mennä minne mieli tekee, mutta annas olla kun muut tekevät samoin niin voi vittu kun vituttaa.
Minua ei vituta kuin kaikki ihmiset, ja kaikkein eniten just suomalaiset kusipäät, kun niitä nyt näkee eniten. Luulevat kaikki itsestään liikoja. Pelkkiä hyttysen paskoja kaikki.
No olkoon vaikka punainen tai violetti väriltään, mutta tänne ei haluta sellasia ihmisiä, jotka kannattavat sukupuolielinten silpomista, naisten raiskaamista, sananvapauden vastustamista ym.
 
älä odota vaan toimi
Alkuperäinen kirjoittaja tötööttöö;30665402:
Minusta kyllä näyttää että täällä syntyneet pistävät nyt kaiken matalaksi kiihtyvällä tahdilla, uhanalaisita eläimistä lähtien. Se on ihan sama mulle missä joku on syntynyt jne, en välitä muusta kuin niistä päätöksissä mitä eduskunta ja ihmiset ylipäätään tekee luonnon pään menoksi, nyt ei hyvältä näytä.
Valtion rajoilla ei ole mulle merkitystä muulla tavalla, mutta nyt se porukka siellä päättää tämän ns"Suomen" asioista, eli sen maa-alueen ja eläimistön mitkä on sen rajojen sisäpuolella. Samalla planeetallahan tässä kaikki ollaan.
Parempi kun ebola tai joku vastaava tappais ihmiskunnan kokonaan poies, ihan turha apina.
Mikä pakko sun on ebolaa odottaa? Aloita maailman pelastaminen jo tänään ja hyppää talon katolta pää edellä alas.
 
rajoilla on tarkoituksensa
Alkuperäinen kirjoittaja jöötiä pukkaa;30665412:
Nii-in? Juuri tuollaista toimintaa en kannata. Kun sanoin, että se entisen kaltainen turvapaikkashoppailu ei nykyisten sääntöjen puitteissa ole enää mahdollista, viittasin juuri tuohon, että hakija palautetaan siihen maahan, josta hän on turvapaikkaa ensimmäisenä hakenut.
Niin artikkelin mukaan osa palautetaan. Ja tämä ei silti ratkaise vielä niitä Suomen pään liberaaleja käytäntöjä, jos turvapaikanhakija päättääkin hakea täältä sitä turvapaikkaa, koska tietää muualla kriteerien kiristyvän, josta myös tuossa artikkelissa puhuttiin. Äänestämällä Vihreitä näitä kriteerejä todennäköisesti vain höllennetään, koska se on niin ihanan humaania.
 
Tervemenoa
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665408:
Eikö ihmisillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun keskittyä siihen minkä värinen joku toinen on ja missä se on sattunut syntymään. Ihan paskanhailee. Kukaan ei sitä itse päätä minbne syntyy. Suomalaisilla tuntuu itsellään olevan oikeus mennä minne mieli tekee, mutta annas olla kun muut tekevät samoin niin voi vittu kun vituttaa.
Minua ei vituta kuin kaikki ihmiset, ja kaikkein eniten just suomalaiset kusipäät, kun niitä nyt näkee eniten. Luulevat kaikki itsestään liikoja. Pelkkiä hyttysen paskoja kaikki.
Suksi sitten huitsin nevadaan Suomesta jos noin rankasti uituttaa. Tiskin kukaan jää noin uittumaista ihmistä kaipaamaan.
 
äänestäjä
No äänestämällä Vihreitä ei tarvitse katselle niin paljoa enää niitä suomalaisia kusipäitä, vaan kusipäidenkin kirjo sekä rikastuu että kasvaa merkittävästi. ;)

Siinä yksi syy miksi voisin äänestää niitä. Tulen paljon paremmin toimeen ihmisten kanssa jotka on jostain muualta. Ne antaa mulle paljon enemmän positiivista energiaa ja työpaikallakin ne on ainoat jotka piristää ja raikastaa jäykän paskailmapiirin. Tulee sellanen new yorkin tuntu, vaikka asun pienellä paikkakunnalla. Juuri sellasessa sekalaisessa seurakunnassa haluaisin olla silloin kun on pakko olla ihmisten seurassa. Kun on pelkkien suomisuomisuomalaisten seurassa, niin puolen tunnin jälkeen olisin valmis ampumaan itseäni päähän, kaikki energia ja elämänilo on imetty pois.
 
"Aamu"
Alkuperäinen kirjoittaja jöötiä pukkaa;30665257:
Ei tuossa minulle mitään uutta ole. Mutta kysytään nyt tämä näin päin, että jos vaikka joka toinen maahanmuuttaja tekee rikoksen tai rikoksia, niin ovatko kaikki maahanmuuttajat tällöin rikollisia? Ja jos ovat, niin millä logiikalla?
Eivät, mutta etukäteen ei voi tietää. Joten parasta on vaan pistää ainakin Somalialta tulevien paperit mappi ööhön.
 
Vihreää politiikkaa
No olkoon vaikka punainen tai violetti väriltään, mutta tänne ei haluta sellasia ihmisiä, jotka kannattavat sukupuolielinten silpomista, naisten raiskaamista, sananvapauden vastustamista ym.
Niin tosin jollakin logiikalla näitähän Vihreät ovat juuri etunenässä Suomeen haalimassa, vaikka muka vastustavatkin kaikkia noista. Ja sananvapaudenkin osalta Vihreät naiset olivat ensimmäisenä sitä uhraamassa, kun Jussi Halla-aho meni ikävästi kirjoittamaan jotain negatiivissävyistä heidän suosimastaan uskonnostaan ja maahanmuuttajaryhmästään.
 
ei pullossa kasvanut
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665408:
Eikö ihmisillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun keskittyä siihen minkä värinen joku toinen on ja missä se on sattunut syntymään. Ihan paskanhailee. Kukaan ei sitä itse päätä minbne syntyy. Suomalaisilla tuntuu itsellään olevan oikeus mennä minne mieli tekee, mutta annas olla kun muut tekevät samoin niin voi vittu kun vituttaa.
Minua ei vituta kuin kaikki ihmiset, ja kaikkein eniten just suomalaiset kusipäät, kun niitä nyt näkee eniten. Luulevat kaikki itsestään liikoja. Pelkkiä hyttysen paskoja kaikki.
Suomalaiset kunnioittavat muiden maiden tapoja mennessään sinne ja yleensä menevät muualle joko turisteina tai työtä tekemään eli todellakin ovat hyödyksi kohdemaalle. Suomeen sen sijaan tunkee pilvin pimein kiittämätöntä porukkaa, jotka eivät maamme tapoja ja kulttuuria kunnioita, vaan röyhkeästi vaativat myös meitä omaksumaan heidän tapansa. Lisäksi loisivat täällä veronmaksajien rahoilla ja elelevät herroiksi, tarvitsematta itse tehdä sen eteen yhtään mitään. Tämän porukan oikeudet menevät jostain kumman syystä kantasuomalaisten oikeuksien edelle ja velvollisuuksia heillä ei ole lainkaan. Aivan käsittämätöntä touhua.
 
varmuus parasta
[QUOTE="Aamu";30665447]Eivät, mutta etukäteen ei voi tietää. Joten parasta on vaan pistää ainakin Somalialta tulevien paperit mappi ööhön.[/QUOTE]

Taitaa loppupeleissä olla varminta laittaa meidät kaikki varmuudeksi joko vankilaan tai karkoittaa johonkin pois. Mistäs meistä tietää, vähintään joka toisen rikollisen kohdalla kun edes lähimmät eivät olisi voineet moiseen uskoa. :)
 
ex-vihreä
Alkuperäinen kirjoittaja vihreät tuhiavat luontoa;30665422:
Vihreät kannattavat, lue heidän vaaliohjelma, siellä se on.
Olen lukenut, enkä ole tuollaista siellä nähnyt. Laitatko sivunumeron ja vaikka vielä muotoilunkin, miten tuo on siellä esitetty.
 

Yhteistyössä