neekerit, islamilaiset yms raiskaavat, ympärileikkaavat, alistavat naisia eniten.
Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta sitten kuitenkin täysin eri mieltä.
Se on totta, että islamistit alistavat naisia, ainakin suomalaisen mittapuun mukaan - ja noh, länsimaisen mittapuun mukaan.
Mainitsin kommentissani islam-uskoiset ja olen siitä samaa mieltä, että heidän Suomeen vastaanottamista olisi syytä suorittaa erittäin rajoitetusti - humalassa kadulla kulkeva nainen on islam-uskonnossa täysin eri asia, kuin länsimaisessa kulttuurissa ja uskonnossa. Tämän takia niitä raiskauksia yms. pahoinpitelyjä esiintyy islam-uskoisten keskuudessa.
Monesti he ovat myös niin "juurtuneita" omaan kulttuuriinsa ja omiin tapoihinsa, että he eivät enää opi länsimaiseen kulttuuriin - siksi monissa tapaukissa islamisteja on syytä välttää.
Kuitenkin siitä olen täysin eri mieltä, että mainitsemasi "neekerit" ovat automaattisesti naisten hyväksikäyttäjiä!
Ei kai se, että ihonväri on musta, tarkoita sitä, että automaattisesti alistaa naista? Sillä, minkä värinen iho on, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten toimii ja ajattelee - kasvatuksella ja etnisellä taustalla sen sijaan on.
Ihmisen ihonvärillä itsessään ei ole minkään kanssa yhtään mitään tekemistä - valitettavasti joillain vaan on erittäin vahvat ja rasistiset ennakkokäsitykset.