Kannaatako mun tilata se zumba?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siinähän se kysymys jo tuli, aikaa ei oo lähteä mihinkään salille, ylipainoa kertyny raskauksista ja nyt olisi vihdoin intoa tiputtaa kiloja, lenkkeilyä harrastan, tuplakärryjen kera, joten jotain muutakin tarvis olla. Onks se oikeasti niin hyvä kun väitetään?
Sit mietein et onhan se kallis, mut maksaahan ne tunnitkin aika suolasesti... Jos niihin nyt sattuu ryhmiin mahtumaan.
Kiitos, jos joku jaksaa vastata!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No voihan se olla ihan hyvin, tosin uskon että mikä tahansa kunnolla tehty tanssi vastaa ihan samaa.

Mä tykkään tanssia, mut kotiäiti-vuodet on tiputtanut mut ihan kartalta, siks ajattelin et tos olis valmiina ne, kun jos mun nyt ptäis alkaa tanssia... hiljasta olis, edes omista mitään musiikkia :(
Kiitos vastauksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voihan se olla ihan hyvin, tosin uskon että mikä tahansa kunnolla tehty tanssi vastaa ihan samaa.

Mä tykkään tanssia, mut kotiäiti-vuodet on tiputtanut mut ihan kartalta, siks ajattelin et tos olis valmiina ne, kun jos mun nyt ptäis alkaa tanssia... hiljasta olis, edes omista mitään musiikkia :(
Kiitos vastauksesta!

:D Ei mullakaan kotona mitään musiikkia ole. :/ Silti lähdin viime joulun jälkeen bailatinoon ja nyt tänä syksynä kilpatanssin alkeiskurssille. =) Itämaista tanssia olen harrastanut jo ennen lapsia, että siinä olikin pienempi kynnys aloittaa, mutta nuo muut oli ihan uusia juttuja. Rohkeasti vaan tunnille. Varsinkin bailatino oli tosi kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos vastauksesta!

:D Ei mullakaan kotona mitään musiikkia ole. :/ Silti lähdin viime joulun jälkeen bailatinoon ja nyt tänä syksynä kilpatanssin alkeiskurssille. =) Itämaista tanssia olen harrastanut jo ennen lapsia, että siinä olikin pienempi kynnys aloittaa, mutta nuo muut oli ihan uusia juttuja. Rohkeasti vaan tunnille. Varsinkin bailatino oli tosi kivaa.

Ai juu, 30km matkaa hidastaa myös halua tunnille lähtöön...
Mukavaa et sulla onnistunut harrastukset, mä luulen et jos mä en nyt tee tälle jotain, haaveilen ylipainosena tääl mökissäni loppuelämäni.

Yhteistyössä