Kankku on kuin palvikinkku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tähystettiin vasen lonkka ja tulevaisuudessa laitetaan tekonivel. tällä yritetään venyttää vaihtoa vähän pidemmälle..
hiottiin nivelestä ylimääräistä pois ja tasoiteltiin ruston repaleita
 

Yhteistyössä