Lapsia varten on rapuissa portit..

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Mutta mitähän mä keksisin ittelleni niihin!? Me on asuttu tässä nyt pari kuukautta ja mä olen nyt kaatunu noissa rapuissa sitten jo 3 kertaa! :xmas:

Persposki mustana, käsivarressa palovamman näkönen haava ja nyt varmaan mustuu taas kankku.. :kieh:
 
Mene rauhallisemmin alas.. :whistle: Meillä lopetettiin porttien käyttö muutaman kuukauden asumisen jälkeen,kun jommassa kummassa päässä oli aina lapsi kolistelemassa porttia ja he oppivat kyllä todella äkkiä menemään nätisti rappusissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Mene rauhallisemmin alas.. :whistle: Meillä lopetettiin porttien käyttö muutaman kuukauden asumisen jälkeen,kun jommassa kummassa päässä oli aina lapsi kolistelemassa porttia ja he oppivat kyllä todella äkkiä menemään nätisti rappusissa.

Meillä on tuo kuopus vielä sen verta pieni, et noi on ja pysyy tossa kyllä vielä hetken aikaa. Ja tuli sen verta hienotkin, et ei mitään haittaa. Mielestäni, mä meen ne ihan rauhallisesti, ehkä on vaan liikaa jalkoja.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Mielestäni, mä meen ne ihan rauhallisesti, ehkä on vaan liikaa jalkoja.. :xmas:
Voi olla,mutta tottahan se on,että rappuset voi olla vähän arvaamattomat.Mä olen huomannut,että mun on kaikken paras liikkua ilman sukkia rappusissa,muuten meinaa välillä liukua vähän,kun kiireellä menee.Meillä on päällystetyt rappuset,että ei ne liukkaat ole,mutta välillä meinaa silti lipsua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Mielestäni, mä meen ne ihan rauhallisesti, ehkä on vaan liikaa jalkoja.. :xmas:
Voi olla,mutta tottahan se on,että rappuset voi olla vähän arvaamattomat.Mä olen huomannut,että mun on kaikken paras liikkua ilman sukkia rappusissa,muuten meinaa välillä liukua vähän,kun kiireellä menee.Meillä on päällystetyt rappuset,että ei ne liukkaat ole,mutta välillä meinaa silti lipsua.

Meillä on maalatut puurappuset, jotka on yllätys yllätys liukkaat.. Jarruja ei ole vielä laitettu kun ne pitäs ensin maalata. Paljaat varpaat on kyllä parhaat :) Ei siinä kompuroinnissa muuten mut voi kauhia jos kaatusi toi neiti sylissä :( Sillon kyllä mennään extra rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperon äiti:
Ja lisäksi muksut oppii avamaan ne portit viimeistään 1v2kk:na, joten on se hyvä, että portit on heitäkin estämään...

Meillä on sellaiset portit, että vieraatkin tarvii apua... On meinaan turvalukkoa kerrakseen
 

Yhteistyössä