Kangasalan VATIALA, millainen paikka asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei! Kertokaapas millainen alue on Kangasalan Vatiala Treen kupeessa asua? Millainen päiväkoti? Onko koulu millainen? Millaista populaa alueella asuu? Vanha rintamamiestalo kiikarissa, talo olisi aivan Treen rajalla. Tontin reunalla menee raja :) Kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan!

Tässä vieressä asutaan (ei Vatialassa, muttei kaukanakaan) eikä moitteita. :)

En ole kuullu moitteita muiltakaan. Hyvä koulu ja päiväkoti.

Oon varmaa kävellykin sitten "teidän" talon ohi iltalenkeillä...

Aa, mutta onko se kuinka lähellä tota junarataa? Se saattaa kuulua jonkun verran teille, kun kuuluu meillekin vaikka ollaan kauempana... Mutta meille asti ei häiritsevänä, ollaan vaan just lenkeillä mietitty, että kuuluukohan noille sit kuinka kovaa, kun meille asti kuuluu ihan hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja hei vielä:
Aa, mutta onko se kuinka lähellä tota junarataa? Se saattaa kuulua jonkun verran teille, kun kuuluu meillekin vaikka ollaan kauempana... Mutta meille asti ei häiritsevänä, ollaan vaan just lenkeillä mietitty, että kuuluukohan noille sit kuinka kovaa, kun meille asti kuuluu ihan hyvin...

Mun kaveri asuu ihan radan vieressä, siis se rata kulkee käytännössä niiden pihassa.

Aika vähän siinä junia menee (ainakin siihen nähden, mihin mä olen tottunut tässä tampere-helsinki radan kupeessa) ja kestää vain hetken se ääni.. toki se kuuluu, mutta kaikkeen tottuu.

Ja kysymykseen: mä voisin kuvitella muuttavani Vatialaan, vaikken siellä ole ikinä asunut, tampereen rajan toisella puolen sen sijaan olen. Ja käynyt lapsena paljon vatialan kirjastossa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei vielä:

Mun kaveri asuu ihan radan vieressä, siis se rata kulkee käytännössä niiden pihassa.

Aika vähän siinä junia menee (ainakin siihen nähden, mihin mä olen tottunut tässä tampere-helsinki radan kupeessa) ja kestää vain hetken se ääni.. toki se kuuluu, mutta kaikkeen tottuu.

Ja kysymykseen: mä voisin kuvitella muuttavani Vatialaan, vaikken siellä ole ikinä asunut, tampereen rajan toisella puolen sen sijaan olen. Ja käynyt lapsena paljon vatialan kirjastossa. :D

Joo, ei niitä usein mene. Lähinnä kesäiltaisin ollaan siihen joskus (harvoin) kiinnitetty huomiota. :)

Yhteistyössä