Kandeisko hakeutuA GYNELLE?

• Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Raakel
Vai pitääkö vaan ootttaa menkkoja...??
Mä alan olla raunio |O .........................!!

Tarkistelin tämän vuoden kiertoa ja se oli jotenkin näin:

Tammikuu:35
Hel. 32
maal.32
huhti. 32
Touko. 26
kesä. 32
Heinä.....Menossa 36..........
Mittasin lämmön, joka oli 36,65.
Eikös sen pitäs laskee, jos menkat tulollaan?

Ehkä mun pitäs lopettaa palstailu hetkeks, mut en osaa....Tuntuu, että liikaa taas mietin :headwall: :headwall: .

Kaipaisin nyt lepolomaa, eli menkkojen alkua |O

Täällä yksi ressaaja lisää :wave: Helppo tästä sivusta ap:tä nyt neuvoa, että kyllä Nuhnus on ihan oikeassa: älä stressaa ja hemmottele itseäsi, siirrä ajatukset muualle. Itse en tosin aina onnistu elämään ohjeeni mukaisesti...

Mutta Raakel, anteeksi kun kysyn näin ohi alkuperäisen viestisi: haluaisitko kertoa milloin ovuloit? Itselläni kierto 30-34 päivää, nyt poikkeuksellisesti tosin 28, ja ovistesti näyttää aina plussaa kp 17.

:hug: Kyllä se siitä!

Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja aaprotti:
Täällä yksi ressaaja lisää :wave: Helppo tästä sivusta ap:tä nyt neuvoa, että kyllä Nuhnus on ihan oikeassa: älä stressaa ja hemmottele itseäsi, siirrä ajatukset muualle. Itse en tosin aina onnistu elämään ohjeeni mukaisesti...

Mutta Raakel, anteeksi kun kysyn näin ohi alkuperäisen viestisi: haluaisitko kertoa milloin ovuloit? Itselläni kierto 30-34 päivää, nyt poikkeuksellisesti tosin 28, ja ovistesti näyttää aina plussaa kp 17.

:hug: Kyllä se siitä!
:'( |O |O .
Käytiin vähän shoppailemas, että pääsisin täst ajatuksesta.
**
Ihmettelen nyt untani, kun olin muka haamuillu, mut testi nega aamulla...Emmä kumminkaan uniin usko...
**

**

Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja helis:
voisinkohan mäkin olla raskaana jos noita lämpöjä ajattelee kun mulla on kp23\24 ja lämmöt on 37,3 ja kohdunnupukka on ylhäällä ja kova?
:D :D :D :saint: ....

Mulla se vissiin on aina aika alaalla ja nyt oli pehmee päältä ja kova alta. Eilen sama juttu!

Yhteistyössä