kämppä kaaoksessa (siis oikeesti!!), huomena tulee sukulaisia kylään ja mä en jaksa tehä mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
yleensä kun alottaa niin pääsee vauhtiin, mut tänään ei irtoo!!!!!!!!!!

mä en jaksa, alotan hommia ja teen sellasia pikkujuttuja ja taas lässähtää, mä en jaksa..... vedän huomena sit kauheet paniikkiraivaukset ennen iltapäivää ja oon ihan död ku pitäs näyttää fressiltä :D

Mä just sain siivouksen valmiiks! Se tunne, kun saa lopulta levittää tampatut matot puhtaille lattioille ja istua sohvalle syömään herkullista voileipää, on aivan mielttömän ihana! Kannattaa ihan tuon tunteen vuoksi siivota =) Mutta ehdotan myös, että jätät siivouksen huomiselle, nyt on jo aika myöhä.

kauheesti mun ei siivota vielä kannata, siis imuroida ja pestä lattioita, meillä kun on noi kaks suurta koiraa jotka tuo tota tavaraa sisälle vaikka kuinka niitä putsais... tosin kaikki vieraat myös tietää sen, että niiden piikkiin ;)
imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden pesu siis huomisen hommia, mut tänään pitäis vielä esivalmistella tarjottavat (sen teen avustavan siideritölkin kanssa kun lapsi menee nukkumaan :D ) mut toi tavaran raivaaminen olis nyt juttu numero yksi... ja miehen pitäis kasata pari kaappia et sais noi vaatteet pois kodinhoitohuoneen tasolta, lupas sen kyllä tänään tehdä... ja saa kyllä luvan tehdä kanssa!! :D
ollaan vasta muutettu uuteen kotiin, joten sitä normaalia "raksaroskaa" on pihalla vaikka muille jakaa, mut jos nyt ees sisältä sais kestityskuntoon niin hyvä olis :)