V
"vieras"
Vieras
Pesee rinnat suihkussa. :|
Munkin mies pesee suihkussa mun herkät paikat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pesee rinnat suihkussa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27361313:Saa olla hartiat MELKOISEN jumissa, jos ei saa edes omia hiuksiaan harjattua ilman miehen apua.
Varmasti jokainen saakin, mutta mitä pahaa on hellyydessä, hellässä hetkessä? Jos sitä miestä ei siihen hommaan väkipakolla laiteta. Kyllähän munkin mies ihan hyvin saisi itse jalkansa rasvattua, mutta hän nauttii kun minä teen sen ja minusta on ihana antaa hänelle se rentouttava hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27361497:Aha. Meillä on vähän toisenlaiset tavat osoittaa hellyyttä...
Luuletko että tuo on ainoa tapa? Meillä hiplistellään, läpsitään, puristellaan ja tehdään vaikka sun mitä, nussitaankin. Aattele! :O
Hmm... minä uskon että ne naiset, jotka kokisivat vaikkapa hiusten harjaamisen tai rasvaamisen epämiellyttävänä, ovat samoja jotka tiuskaisee miehelle että "Mitä tuijotat?" jos mies katselee naistansa.
Minä nautin kaikilla aisteillani miehestäni ja nautin siitä että hän ahmii myös minua kosketuksin ja katsein.