Kampaako miehesi hiuksesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Celine"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27361266]Ei suostu harjaa käyttämään. Sängyssä haroo mun hiuksia sormilla, mut harjaa ei suostu ottamaan käteen. :D

Pesi mut ennen lapsen syntymää, nykyään ei päästä suihkuun kahdestaan. Varpaankynnet leikkaa ja lakkaa.[/QUOTE]

Miks ei enää halua sua pestä? Minä tuntisin itseni todella loukatuksi jos tuollainen ihana rituaali jäisi pois noin jyrkästi että kahdenkeskiset suihkutkin loppuisi? Mitä sulle muka tapahtui lapsen syntyessä että tuo loppui? (en siis itse usko että sinussa on mitään vikaa, mutta mitä miehellesi tapahtui että noin kävi?)

Mä en antaisi miehen harjata tukkaani. Sattuisi varmasti. Mutta joskus se hieroo selkää tai laittaa kosteusvoidetta mulle, tosin vain pyynnöstä.

Joskus kokeiltiin pestä toisiamme suihkussa, tuli vaahdotettua aika reippaasti ja leikittyä sitten sen vaahdon kanssa, niin että se varsinainen pesutoimitus jäi vallan puolitiehen, kun keksittiin parempaa tekemistä. Muuten kiva, mutta mun tukkani oli kuin huopunutta villasukkaa päivätolkulla, kun shampoo jäi päähän niin pitkäksi ajaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27361313:
Saa olla hartiat MELKOISEN jumissa, jos ei saa edes omia hiuksiaan harjattua ilman miehen apua.

Varmasti jokainen saakin, mutta mitä pahaa on hellyydessä, hellässä hetkessä? Jos sitä miestä ei siihen hommaan väkipakolla laiteta. Kyllähän munkin mies ihan hyvin saisi itse jalkansa rasvattua, mutta hän nauttii kun minä teen sen ja minusta on ihana antaa hänelle se rentouttava hetki.

Varmasti jokainen saakin, mutta mitä pahaa on hellyydessä, hellässä hetkessä? Jos sitä miestä ei siihen hommaan väkipakolla laiteta. Kyllähän munkin mies ihan hyvin saisi itse jalkansa rasvattua, mutta hän nauttii kun minä teen sen ja minusta on ihana antaa hänelle se rentouttava hetki.

Aha. Meillä on vähän toisenlaiset tavat osoittaa hellyyttä...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27361497:
Aha. Meillä on vähän toisenlaiset tavat osoittaa hellyyttä...

Luuletko että tuo on ainoa tapa? Meillä hiplistellään, läpsitään, puristellaan ja tehdään vaikka sun mitä, nussitaankin. Aattele! :O
Tuollainen silloin tällöin tehty helliminen nyt tuskin ketään pahentaa ellei ole kosketusarka henkilö jota tuollainen sitten ällöttää. Kertonee sekin jotain....

Mies harjaa mun hiuksia, rasvaa mua.. No, tekee kyllä pyynnöstä mitä vaan :D Mutta noi on sellasia mitä se itekkin joskus ehdottaa.

tuli mieleen että, kävin aikoinaan terapiassa ja se terapeutti harjas mun hiuksia, kun yritettiin keksiä tapoja millä mut saa rentoutumaan ja puhumaan. Terapeutti varmaan aatellut, että kaikkeen sitä joutuukin :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mun tukka ei mene yleensä takkuun. Tyttären tukka takkuuntuu enemmän ja mies harjailee sitä enemmän. Mutta mua kannetaan paljon jokapaikkaan, pidetään kädestä ja halitellaan.
Ja tänään mua kuulemma hemmotellaan, mun pitää mennä hetkeksi pois kotoa, kun en saa nähdä jotain. :) vaikka mies on tänään töissäkin, niin silti se haluu tehdä mulle jotain kivaa.

• Tykkää
Harjaa silloin tällöin mun tukkaa, varsinkin jos on pahoja takkuja niin auttaa selvittämään, tai jos käydään myöhään illalla saunassa ja oon ihan väsynyt, niin harjaa hiukset mun puolesta. Mulla on paksut hiukset alaselkään asti ja joskus manaan että en vaan jaksa näitä, leikkaan lyhyemmäksi, niin mies ilmestyy heti harjan ja hoitoainesuihkeen kanssa :D

Kyllä se tekee mulle usin saunassa vartalokuorinnan, laittaa jalkakylvyn ja joskus saattaa saunan jälkeen hieroa mun päätä ja kasvoja ja samalla sitten laittaa rasvat jne. Paljon kivempaa kuin kosmetologilla, kun saa käydä heti nukkumaan kun on riittävän rentoutunut ;)

• Tykkää
Hmm... minä uskon että ne naiset, jotka kokisivat vaikkapa hiusten harjaamisen tai rasvaamisen epämiellyttävänä, ovat samoja jotka tiuskaisee miehelle että "Mitä tuijotat?" jos mies katselee naistansa.

Minä nautin kaikilla aisteillani miehestäni ja nautin siitä että hän ahmii myös minua kosketuksin ja katsein.

Hmm... minä uskon että ne naiset, jotka kokisivat vaikkapa hiusten harjaamisen tai rasvaamisen epämiellyttävänä, ovat samoja jotka tiuskaisee miehelle että "Mitä tuijotat?" jos mies katselee naistansa.

Minä nautin kaikilla aisteillani miehestäni ja nautin siitä että hän ahmii myös minua kosketuksin ja katsein.

Mä taas luulen, että kaikki miehet ei vaan osaa harjata ja se sattuu.

Kun olin pieni, mun isoveli opetti mut harjaamaan tukkaa, niin, ettei se satu. Pitää aloittaa latvasta ja siirtyä hitaasti ylöspäin. Sitä ei kuulu tehdä, niinkuin Johanna Tukiainen tekisi.

Olen kyllä lupautunut trimmaamaan sen puskan mutta ei oo suostunut. Joskus pyytää kattoon et mikä patti tuolla pers´reijän vieressä on mutta tuollaisiin on ihan omat aikansa ja paikkansa :)

Ainoo asia mitä teen on se että tutkin onko tisseissä patteja tai kyhmyjä. En toki tuolla tarkoituksella mutta tuleepahan samalla "hoidettua terveyttä" :laugh:

Yhteistyössä