Kauhea kampaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Joka pilasi hiuksesi tai oli muuten kamala, oli minkä hintainen?

Mulla 40 euroa joskus. Ei se tosi lohduttanut, kun tukka oli ihan kakka ja jouduin maksamaan siitä hyvästä.

106 euroa meni ja tulos oikeesti niin järkky, että voi luoja.

Pitäisköhän mun oikee yrittää laittaa kuva noista lovista mitä tuolla on, kun osa on pitkää ja osa lyhyttä ja osa siltä väliltä.

Ja tarkoituksena oli ottaa kuivat latvat pois yli lapaluiden ulottuvista hiuksista :whistle:

Alimmat hiukset on toisleta puolelta niskasta ihan kynityt.

Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Minä ainakin seuraan koko ajan sitä työtä, että tekee varmasti oikein. Koskaan ei ole tarvinnut korjailla lopputulosta. Kallistahan se on, niin kuin maksulliset naiset aina.

Oikeasti tarpeeksi huono kampaaja on myös nopea leikkaamaan juuri väärästä paikasa, eikä auta, vaikka silmä kovana seuraisi.

Nykyään mulla on vakiokampaaja, niin ei tarvitse edes seurata, vaan voin rauhassa lukee lehtee, eikä tukka mee sillävälin pilalle.

Minä ainakin seuraan koko ajan sitä työtä, että tekee varmasti oikein. Koskaan ei ole tarvinnut korjailla lopputulosta. Kallistahan se on, niin kuin maksulliset naiset aina.

MIten sä näet pitkistä hiuksista mitä se touhuaa siellä takana?

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:

Pitäisköhän mun oikee yrittää laittaa kuva noista lovista mitä tuolla on, kun osa on pitkää ja osa lyhyttä ja osa siltä väliltä.

Ja tarkoituksena oli ottaa kuivat latvat pois yli lapaluiden ulottuvista hiuksista :whistle:

:$ Mutta ihan törkiän kallis, missä ihmeessä tollai kynitään tavalla jos toisella?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

:$ Mutta ihan törkiän kallis, missä ihmeessä tollai kynitään tavalla jos toisella?

No oli siinä hinnassa tosin värikin, mikä ei kyllä myöskään onnistunut. Eli halusin mun tummiin hiuksiin vaaleaa raitaa, mutta nyt ne on kauttaaltaan ruskeat, eli peitti kaikki ne mun tummatkin sen ruskean alle.

Tää paikka oli tollainen iso ketju Turun tai siis Myllystä... niitä löytyy varmaan ympäri Suomea.

Täh? eikö se kampaaja käsittänyt että haluat vain tasoituksen? Mitähän se oikein meinasi. Eihän tässä uskalla mennä kampaajalle jos ne nykyään tuolla tavalla sooloilevat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Täh? eikö se kampaaja käsittänyt että haluat vain tasoituksen? Mitähän se oikein meinasi. Eihän tässä uskalla mennä kampaajalle jos ne nykyään tuolla tavalla sooloilevat.

Siis en todellakaan tiedä mitä se meinasi, 2 kampaajaa on katsonut suu auki näitä mun hiuksia ja ihmetelleet et mitä ihmettä niille on tehty. Kumpikaan ei saanut mitään ideaa et onko siihen jotain mallia yritetty vai mikä ollut tarkoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
eikös se kauheakin kampaaja tee vain sen mitä pyydetään.

Moni tekee enemmänkin. Yhdellä kampaajalla oli pakkomielle harjata ja föönata kihara tukka ilmavaksi pilveksi, koska se oli hänen vankka näkemyksensä siitä, miten kiharan tukan tulee olla. Piti aina olla hattu ja hiuslenkki mukana, että kehtasi lähteä kotiin sieltä:D

MIten sä näet pitkistä hiuksista mitä se touhuaa siellä takana?

Eikös pitkät hiukset leikata yleensä lyhyemmiksi? Näkyyhän se.

maksoin 90e, nuori perheellinen akka teki tukkani, ei kuunnellut mitä halusin tukalleni tehdä, oli kuvatkin mukana että selkeesti tälläinen, tukan väri päin vittua ja ei suostunut enempää leikkaamaan kun tulee muka niin ohut sitten hiuksesta, vittuakos se sille kuuluu vaikka haluisin kaljun!!!! huoh, viimene kerta ku mene sille ämmälle

100 euroa pyöreesti maksoi ja halusin värjätä ja leikkauttaa hiukset. Sanoin että saa lyhentää, mutta vaan sen verran että tukan saa vielä kiinni, ei oo mitään väliä jääkö huono latvaa vai ei, mutta en halua lyhyttä tukkaa jota ei saa kiinni.. No kampaaja saksi aika runsaalla kädellä ja kun kysyin et eihän nyt mee liikaa niin kampaaja sanoi että Ei ei, kun mä otan vaa nää huonot latvat pois.. No, vielä siinä kampaajan penkissä näytti ihan hyvältä ja kun kävelin poispäin niin yritin laittaa hiuksia ponnarille ja ei millään riittänyt pituus. Itkuksihan se meni ja kävelin takaisin, mutta en saanut kuin rahaa takaisin, eli tukka oli pilalla :(

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
maksoin 90e, nuori perheellinen akka teki tukkani, ei kuunnellut mitä halusin tukalleni tehdä, oli kuvatkin mukana että selkeesti tälläinen, tukan väri päin vittua ja ei suostunut enempää leikkaamaan kun tulee muka niin ohut sitten hiuksesta, vittuakos se sille kuuluu vaikka haluisin kaljun!!!! huoh, viimene kerta ku mene sille ämmälle

Miten tuo perheellinen tuohon liittyy???

Yhteistyössä