Kampaako miehesi hiuksesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Celine"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Celine"

Vieras
...Eli harjaako miehesi/poikaystäväsi tukkaasi, saattaa joskus föönata apuna tai auttaa suihkussa pesemisessä? Tai "huoltaako" kauneuttasi yms muuten jollakin tapaa?

No ei todellakaan, en ainakaan itse haluaisi. Suihkussa käydään toisinaan yhdessä ja pestään esim. toistemme selät, mutta siihen se saa jäädäkin. Enkä ole mikään kylmä ja miehekäs femakko, jos nyt joku tuosta sellaisen kuvan saa.

Mies tekee aivan mitä pyydän. En tarvitse silti apua tuollaisiin, mutta jos haluan, niin kyllä se auttaa. Useimmiten haluan kyllä hierontaa. Kreppirautaa se käyttelee joskus.

Ja hän on herkullisen maskuliininen ja paisuu raskaista töistä entisestään. :-P

Ihanaa kuulla että tää ei ole niin outoa!
Kun en itse edes pyydä, mutta joskus mies haluaa minut suihkussa pestä, levittää hoitoaineen, kuoria kasvot yms, tietenkin kysyy että "mitä seuraavaksi"n :D

Ja sen jälkeen kuivaa minut pyyhkeellä päästä varpaisiin, rasvaa, kampaa tukan... Parasta hemmottelua!

Oon pyytänyt miestä pari kertaa harjaamaan mun hiuksia, kun nautin siitä yli kaiken, et mun hiuksia käsitellään. Nykyään ehdottaa ite aina välillä, et haluaa harjata mun hiuksia, kun tietää mun nauttivan siitä :)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Kahdestaan saunoessa me pestään toisemme niin että pestävä makaa lauteilla ja kääntää vain puolta :) Mies pesee siis hiukset myös.
On värjänny ja leikannu mun hiuksia pyynnöstä, mutta oon joutunu houkuttelemaan. Yleensä kun vetoan rahansäästökysymyksiin, ihan mielellään on sitten saksinut ja juurikasvun värjäillyt ;)
Rasvataan myös toisiamme, ollaan sheivailtu toisiamme ja mies on poistanu multa tikit.

Kyllä me toisiamme hoidetaan :)

Mulla on paksu ja pitkä tukka, sekä vihaan märkää tukkaa ylikaiken niin mies monesti sen illalla harjaa :> Samoin tykkää hoitaa mun jalkoja ja kerran värjäsi mun juurikasvun, kun pyysin..

Toi mun mies on vähän sellanen koskettelija. Tykkää näpeltää ja hivellä :D Semmonen ihmeellinen, joka haluaisi mustapäätkin puristella. Yäk.

Meillä ainakin mies harjasi hiuksiani kun ne olivat pitkät. Joskus kun oli niin väsynyt eikä jaksanut kättään nostaa niin pyynnöstä teki. Ja hiuksia värjää edelleenkin muutaman kerran vuodessa.

Mulla on paksu ja pitkä tukka, sekä vihaan märkää tukkaa ylikaiken niin mies monesti sen illalla harjaa :> Samoin tykkää hoitaa mun jalkoja ja kerran värjäsi mun juurikasvun, kun pyysin..

Toi mun mies on vähän sellanen koskettelija. Tykkää näpeltää ja hivellä :D Semmonen ihmeellinen, joka haluaisi mustapäätkin puristella. Yäk.

Naisen koskettelu ja hyväily on kivaa :) Olen miehiä, jotka ovat "perinteisiä" näissä asioissa. Ja rakastan hiuksia naisessa.

Minua vastaavasti hämmentävät naiset, jotka eivät pidä kosketteluista, hyväilyistä ja muusta "kiehnäämisestä". Sellainen asenne ei vaan itselleni "sovi" naiselle.

Mies oli aivan innoissaan pitkistä hiuksistani suhteen alkuaikoina, ja halusi hoitaa niitä. Mutta sitten parin harjauskerran jälkeen hän luovutti.

Minulla on järkyttävän helpstitakkuuntuvat hiukset joiden selvittelyyn menee ikuisuus. Etenkin silloin suhteen alkuvaiheessa kun oli erityisen pörrössä tukka koko ajan :laugh:

[QUOTE="mies";27361169]Naisen koskettelu ja hyväily on kivaa :) Olen miehiä, jotka ovat "perinteisiä" näissä asioissa. Ja rakastan hiuksia naisessa.

Minua vastaavasti hämmentävät naiset, jotka eivät pidä kosketteluista, hyväilyistä ja muusta "kiehnäämisestä". Sellainen asenne ei vaan itselleni "sovi" naiselle.[/QUOTE]

Haha, ei mua haittaa koskettelu ja hyväily, mutta kun tuo tykkää hipelöidä kynsinauhojakin varpaista :D

Meidän perheessä ei koskaan edes halailtu tai kosketeltu, niin nyt tuntuu oudolta, kun toinen haluaa syynätä finnitkin.

harjaa mun hiukset lähes joka ilta samalla kun katsotaan tv:tä. Hiukset yltää pitkälle yli puolen selän, en jaksa itse muuta kuin laittaa kiinni ne aamusta ja se siitä mun hiusten hoidosta. Pesen tietysti, mutta sen jälkeen kanssa laitan vain kiinni hiukseni, illalla onkin sitten selvittämistä.
Mä kyllä nautin siitä että joku muu jaksaa mun hiuksia hoitaa, eikä itse tarvitse :)

[QUOTE="vieras";27361222]harjaa mun hiukset lähes joka ilta samalla kun katsotaan tv:tä. Hiukset yltää pitkälle yli puolen selän, en jaksa itse muuta kuin laittaa kiinni ne aamusta ja se siitä mun hiusten hoidosta. Pesen tietysti, mutta sen jälkeen kanssa laitan vain kiinni hiukseni, illalla onkin sitten selvittämistä.
Mä kyllä nautin siitä että joku muu jaksaa mun hiuksia hoitaa, eikä itse tarvitse :)[/QUOTE]

Kuulostaa ihanalle. Taidan iskeä tänään miehelle harjan kouraan, vaikka omani yltävät vain olkapäille :)

Ei suostu harjaa käyttämään. Sängyssä haroo mun hiuksia sormilla, mut harjaa ei suostu ottamaan käteen. :D

Pesi mut ennen lapsen syntymää, nykyään ei päästä suihkuun kahdestaan. Varpaankynnet leikkaa ja lakkaa.

Yhteistyössä