Kampaajat - kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa- onko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa- onko?

Vieras
Tilasin ajan juhlakampaukselle kampaaja kyseli millainen tuleeko kiinni -auki, kiharaa vai ei jne.
Siinä sitten kaksi kampaajaa mietti keskenään ketkä on töissä ko. aamuna ja pähkäilivät kuka osaa mitäkin, osaako ne tehdä kampauksen :(
Jotenkin asiakkaana tuli mieleen näin jälkeenpäin että pitäisikö vaihtaa kampaamoa?
Eikös nyt kaikkien kampaajien tulisi osata tehdä juhlakampaus oli se sitten auki tai kiinni ja kiharaa vai ei ?
Käskivät vielä soittaa jos tulee muutoksia toiveisiin :(

No jos on ihan aloittelijoita ko. kampaamossa töissä, niin ymmärrän tuon pähkimisen, että asiakas saisi varmasti parhaan lopputuloksen. Eri asia on sitten haluatko luottaa siihen, että lopputulos on hyvä vai vaihdatko kampaajaa.

No eipä kaikki osaa, perusjutut opetetaan koulussa mutta harjoitus tekee mestarin, ehdottomasti joko koekampaus johon olet tyytyväinen tai vaihdat kampaajalle jolla on vähän kokemusta niiden tekemisestä. Itse olen ollut teatterissa kampaajana että pohjattyöt luistaa ja osaan tehdä kampauksen kuin kampauksen, toki siinä tulee oma käsiala myös vaikuttamaan vaikka kuvankin veisit mukana. Äläkä tyydy puolittaiseen koekampaukseen, minä tyydyin ja sitten mun hääkampaus oli aivan vääränlainen takaa.

Yhteistyössä