Kampaajahinnat nousee joka kerta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="argh";30177183]No jos olet siellä kampaajalla yhtään samanlainen kuin täällä palstalla, niin en ihmettele yhtään :D[/QUOTE]

Ihan normaaleja juttuja juttelen ja samalla kampaajalla olen käynyt jo 8v ja mies paljon kauemmin.

[QUOTE="wieras";30177195]Sullako on hiuksia vielä sen verran että niitä voi värjätä? Etkö sanonut toissapäivänä olevasi melkein kalju?[/QUOTE]

Mulla on päänahka nyt todella hyvässä kunnossa ja hiuksia varmasti enemmän kuin vuosiin. Tämä lämmin ja aurinkoinen sää on auttanut mun karseaan päänahkaani.

Mulla on päänahka nyt todella hyvässä kunnossa ja hiuksia varmasti enemmän kuin vuosiin. Tämä lämmin ja aurinkoinen sää on auttanut mun karseaan päänahkaani.
Parissa päivässä kasvoi uudet hiukset, Upeaa.
Etsipä viime viikkoinen ketju, jossa sanoit selvästi että pääsi on tällä hetkellä huonossa kunnossa ja hiukset lähtee. Sairautesi ovat ihmeellisen nopea liikkeisiä, samoin hiuksesi kasvuvauhti on nopea.

[QUOTE="wieras";30177215]Parissa päivässä kasvoi uudet hiukset, Upeaa.
Etsipä viime viikkoinen ketju, jossa sanoit selvästi että pääsi on tällä hetkellä huonossa kunnossa ja hiukset lähtee. Sairautesi ovat ihmeellisen nopea liikkeisiä, samoin hiuksesi kasvuvauhti on nopea.[/QUOTE]

Keväällä mun hiukset oli tosi huonossa kunnossa eikä päälaki oli aika vähähiuksinen ja kun kävin värjäyksessä niin se kirveli aivan valtavasti se väri ja päälaki näytti melkoisen harvalta hiusten suhteen mutta onneksi tilanne on nyt toinen. Nyt ei värit kirveltänyt ja leikkautin melkoisen lyhyeksi hiukset.

Keväällä mun hiukset oli tosi huonossa kunnossa eikä päälaki oli aika vähähiuksinen ja kun kävin värjäyksessä niin se kirveli aivan valtavasti se väri ja päälaki näytti melkoisen harvalta hiusten suhteen mutta onneksi tilanne on nyt toinen. Nyt ei värit kirveltänyt ja leikkautin melkoisen lyhyeksi hiukset.
Mutta kevät ei ollut viime viikolla. Mainitsit selvästi viime viikolla ketjussasi, miten päänähkäsi on niin huonossa kunnossa NYT että hiukset lähtee.
Juttusi ei ole todellakaan johdonmukaisia.

[QUOTE="wieras";30177230]Mutta kevät ei ollut viime viikolla. Mainitsit selvästi viime viikolla ketjussasi, miten päänähkäsi on niin huonossa kunnossa NYT että hiukset lähtee.
Juttusi ei ole todellakaan johdonmukaisia.[/QUOTE]

Selvä.

Yhteistyössä