Hyödyttääkö mitään valittaa? *fiasko kampaamoreissu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä asiakas

Vieras
Kävin Hair Storessa kampaamossa ja sain jälleen kerran kalliilla hinnalla järkyttävän lopputuloksen.

Olin varannut kampaamoajan 16.15, aloittamaan päästiin 16.45. Kampaaja ei pahoitellut viivettä millään tavalla. Sain kampaajan, joka ei ymmärtänyt kunnolla suomen kieltä. Kyllä siinä pärjättiin joten kuten, mutta viestin perille saamisessa oli vaikeuksia.

Pyysin sävyn muutosta tummemmaksi. Sain lopputuloksen, jossa muutosprosentti oli 1-5 % luokkaa. Mieheni ei esim. huomannut, että olen muuttanut hiusten sävyä. Maksoin nimenomaan sävyn muuttamisesta useita kymmeniä euroja.

Jouduin käydä toisessa kampaamossa korjauttamassa n. viikon jälkeen hiusten leikkauksen, koska hiukset olivat eri pituiset (eroa 1,5 cm). Kampaaja toisessa paikoissa alkoi nauramaan, kun näki eron. Ja sanoi muutoinkin, että tukka oli erittäin huonosti leikattu, se oli kuulemma vailla mitään muotoa/ logiikkaa, hiuksia oli napsittu sieltä täältä hutiloiden.
Eilinen kampaaja maksoi viitisenkymppiä ekstraa. Jos haluan sen värin muutoksen, joudun maksamaan erikseen.

Toisaalta ei tekis mieli valittaa, koska ekan paikan leikkaaja oli mukava mamu. Jolla on varmasti ihan tarpeeksi hankalluksia ilman valituksia. Mutta toisaalta, heitin hänen töppäyksensä takia n. 100 euroa rahaa kankkulan kaivoon, plus joudun raahautumaan taaperoni luota toisenkin kerran kampaajalle ihan lyhyen ajan sisällä. Ottaako tällaisia valituksia kukaan edes vakavasti? Maksaako vaivaa valittaa vai kannattaako vain olla enää ikinä menemättä huonoa laatua ja kalliita hintoja tajoavaan kampaamoon?

Todellakin itse valittaisin, oli sitten mamu tai ei. Kannattaa käydä kampaajalla ja selittää, että et ollut tyytyväinen tulokseen ja jouduit käymään toisella kampaajalla.

No en usko valituksen hyötyyn kun olet jo käynyt toisessa kampaamossa ja olet pessyt sitä väriä oltettavasti jonkin kerran. Väri haalistuu joka pesussa ja jos siitä on aikaa ja olet käyttänyt ei värjätyn hiuksen shampoota, niin turha vaiva valittaa. Värit muutenkin kannattaa valittaa viimestään seuraavana päivänä. Terveisin P-K

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
kannattiko mennä hairstoreen... itse en osta edes shampoita siitä puljusta. Kauppakeskus/ walk in kampaajat on todella huonotasoisia..

Joskus on pakko, koska pienen lapsen äitinä ja ei ikinä kotona olevan uraohjuksen puolisona on vaikeaa varata kampaamoaikaa etukäteen... Paitsi nyt varasin, ja mies sai luvan olla kotona. Niin paljon otti se tukka päähän, ja pakkohan sitä oli saada muutettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sun enää hyödytä valittaa, heti se palaute annetaan kun tuolissa istutaan

Sanoin kyllä, että en ole väriin tyytyväinen. Kampaaja vaan höpötti isoon ääneen, että hieno ja kaunis värihän se. Niin kiva väri. Poistuin sitten paikalta, kun oli yllättäen jo kiire, enkä halunnut alkaa asiasta riitelemäänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sanoin kyllä, että en ole väriin tyytyväinen. Kampaaja vaan höpötti isoon ääneen, että hieno ja kaunis värihän se. Niin kiva väri. Poistuin sitten paikalta, kun oli yllättäen jo kiire, enkä halunnut alkaa asiasta riitelemäänkään.

Aattelit sitten ruveta riitelemään jälkikäteen, turha vaiva monen viikon päästä, varsinkaan värissä.

Kannattaa ja pitää valittaa! Mutta ei kai se enää auta, jos olet muualla jo tukkasi korjauttanut.

Itse valitin ekaa kertaa elämässäni viime viikolla, kun tulos oli paska. Korjasi tukkaa ilmatteeksi, mutta eipä paljon kummentunut. En viittinyt uudestaan valittaa. En vaan mene kyllä samaan kampaamoon/kampaajalle enää.

Aattelit sitten ruveta riitelemään jälkikäteen, turha vaiva monen viikon päästä, varsinkaan värissä.

Kuinka niin riitelemään?

Jos et ymmärrä, pohdin tässä kannattaako lähettää palaute vai ei. En todellakaan odota, että saan penniäkään rahojani takaisin. Ihan suoraan sanoen vaan v**ttaa se Hair Storen touhu. Tämä fiasko nimittäin ei ollut ensimmäinen laatuaan. Tosin pahin.

Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Ihmettelen miksei sitä suuta oikeasti saa auki siellä heti paikan päällä..jos se leikkaaja näyttää tukan peilien kautta ja pystyt käsin kokeilemaan jos näyttää pituus eroa olevan..

Luepa, mitä kirjoitin. Pituuseroa en huomannut kuin vasta kotona, koska hiukset olivat korvan takana. Mulla on polkkatukka.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kannattaa ja pitää valittaa! Mutta ei kai se enää auta, jos olet muualla jo tukkasi korjauttanut.

Itse valitin ekaa kertaa elämässäni viime viikolla, kun tulos oli paska. Korjasi tukkaa ilmatteeksi, mutta eipä paljon kummentunut. En viittinyt uudestaan valittaa. En vaan mene kyllä samaan kampaamoon/kampaajalle enää.

En ois ikinä antanut enää kenenkään siellä Hair Storessa koskea hiuksiini... Onneksi ei tullut páhempaa jälkeä:(

Kuinka niin riitelemään?

Jos et ymmärrä, pohdin tässä kannattaako lähettää palaute vai ei. En todellakaan odota, että saan penniäkään rahojani takaisin. Ihan suoraan sanoen vaan v**ttaa se Hair Storen touhu. Tämä fiasko nimittäin ei ollut ensimmäinen laatuaan. Tosin pahin.

No laita palautetta, mutta miksi sitten käyt siellä jos et ole aikasemminkaan ollut tyytyväinen. Eikö sen jo se kerro kuinka paljon siellä tehdään työntekijöille laittomuuksia ettei siellä ammatti-ihmiset kovin kauan ole töissä. Tuskin siellä palautteita edes luetaan kyllä.

Mitä tästä opimme, ei kannata mennä HairStoreen. Eiks ne kampaajat siellä oo vasta valmistuneita harjoittelijoita tai muuten sellaisia jotka eivät muualle kelpaa. Tai tälläinen mutu mulla on.

Olitko se sinä ap, joka silloin laittoi tänne palstalle niitä hiusmalleja ja kyseli et mikä näistä?
Jos olit nii laita linkit uudestaan!!! Mä oon ettiny niitä kissojen ja koirien kanssa mut en enää mistään löydä. Ne oli sellaisia vaaleita polkkaan käyviä malleja.

Yhteistyössä