kaikki keinot miten välttää oksennustauti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neurootikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neurootikko

Vieras
pojalle iski oksennustauti aamulla. nyt makaa sohvalla vieressään sankko ja mehulasi.
minulla leikkaus 2 viikon sisällä, ja minulla mahatauti aiheuttaa niin huonon kunnon, juomisesta huolimatta, että joudun lähes joka kerta sairaalaan useammaksi päiväksi.

miten välttää mahatauti? kädet pessy aina pojan liikuttamisen jälkeen ja käyttänyt käsidesiä. sankkoon koskenut vain kumihanskat kädessä. idoform maitohappobakteereja jo otin. kaikki neuvot otetaan vastaan.

Laita ainakin pojalle oma käsipyyhe vessaan. Ahkeraa käsienpesua ja desifinoimista, samoin vessaakin kannattaa pestä ahkerasti ovenkahvoja unohtamatta. Mä olen kerran välttynyt koko perheen läpi kiertäneeltä vatsataudilta, en sitten tiedä oliko kaikella edellä mainitulla siihen osaa vai onko mulla vaan vastustuskyky kohdillaan...

Säännöllinen maitohappobakteereiden syöminen saattaa auttaa. Mä oon tehny aina niin et kun muksulle tulee tauti,rupeen syömään maksimi annosta niitä, ostan myös asidofilus bifilus piimää ja mustikkasoppaa, lisäks hyvä hygienia ja toivotaan parasta. Kerran oon taudin saanu mut kaks muuta kertaa välttäny vaik mieskin oli kipeenä. Kannattaa myös ostaa oikeen tehokkaita maitohappobakteereja kun apteekin täti mulle kerto viimeks et kaikki ne tabut ei kestä yhtähyvin mahahappoja...

Yhteistyössä