V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysyit että miten niin tätimäisesti? No katso itse, hän on nuori ja epäuskottavan tätimäinen pukeutumisensa takia, eikä se liity ikään kuten sanoin, koska hän on varsin nuori. Varmasti kun on toimittaja niin haluaa pukeutumisellaan ehkä saada lisää katu-uskottavuutta?Miten niin tätimaisesti? Tätimäisyys ei aina liity ikään. Mä oon 51v. enkä pukeudu tätimäisesti.
Katsoin kuvia. Pukeutuu nätisti ja asiallisesti.Kysyit että miten niin tätimäisesti? No katso itse, hän on nuori ja epäuskottavan tätimäinen pukeutumisensa takia, eikä se liity ikään kuten sanoin, koska hän on varsin nuori. Varmasti kun on toimittaja niin haluaa pukeutumisellaan ehkä saada lisää katu-uskottavuutta?
Pois hämmennys, ei ole hänen tekemänsä että synninpäästö Ekolle. Hän ei todellakaan tee harmaana mitään aloituksia käsittääkseniOlin satavarma että aloitus on Echon tekemä.
*hämmentynyt*
Olin satavarma että aloitus on Echon tekemä.
*hämmentynyt*
Sukunimi on Kivioja ja voit googlettaa, hän on ylen aamu tv:n toimittajaKuka Kreeta?
Kappas vain, on muitakin tarkkanäköisiä kuin Echo.Olin satavarma että aloitus on Echon tekemä.
*hämmentynyt*
Totta, mutta edelleenkin ikäisekseen hän pukeutuu tätimäisesti kun kuuluisi olla vaikkapa minimekko päällä noin nuorella kaunottarellaKatsoin kuvia. Pukeutuu nätisti ja asiallisesti.
Totta, mutta edelleenkin ikäisekseen hän pukeutuu tätimäisesti kun kuuluisi olla vaikkapa minimekko päällä noin nuorella kaunottarella
Ei oo tätimäinen.Totta, mutta edelleenkin ikäisekseen hän pukeutuu tätimäisesti kun kuuluisi olla vaikkapa minimekko päällä noin nuorella kaunottarella![]()
Ei voi määrätä koska siellä on Kreetaa paljon vanhempia naisia lyhyissä mekoissaTyönantaja sen määrittää miten toimittaja saa pukeutua Ylellä.
Kyllä on! Tai siis yrittää olla mutta ei onnistuEi oo tätimäinen.
Eihän se ole kohteen halusta kiinni, jos mainitsen niin mainitsen eikä keneltäkään kysytä mitäänEhkä hän ei halua tulla mainuítuksi nuorena kaunottarena.
Kauniiden naisten PITÄÄ pukeutua niin että miehet alkavat kuolaamaan ja himoitsemaan heitämun mielestä jokainen saa pukeutua kuten haluaa. kun vaan pukeutuu asiallisesti, tilaisuuteen ja paikkaan sopivasti
Ei voi määrätä koska siellä on Kreetaa paljon vanhempia naisia lyhyissä mekoissa