kamalinta, mitä olet ikinä syönyt/juonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27918280]otin hyvän hörpyn tuhkiksena käytetystä tölkistä. Oksensin saman tien ja väri hävisi kasvoilta kolmeksi tunniksi[/QUOTE]

no en oksenna..oon kato perkula tottunu oxotaan! se ei oxeta!

Hahaa tätä olis hyvä kysyä siltä tamponia syöneeltä tytöltä :D

itse en tiedä, pohjaanpalanut kaurapuuro oli aika oksettavaa. En yleensä vaan syö mitään mistä arvaan jo päältäpäin etten tykkää niin ei ole muuta sanottavaa :p

Mikä se hapatettuhai tms. on... haiseekin jo kilometrien päähän ja maku on vielä kamalampi. Eikä se mukaan annettu snapsi sitä makua mihinkään hävittäny vaikka niin luvattiin :x

Heh, täällä on ollut useita mun ihan ehdottomia herkkuja..
Itse en pidä piimästä, enkä valmisruokien jauhelihakastikkeesta, kaikki menee kyllä tarvittaessa.

Münchenissä tilasin kerran jotain paikallista herkkua tietämättä sen kummemmin mitä annos sisältää. No, pöytään tuli törkeän iso lautanen jonka keskellä törrötti pystyssä sian potka luineen, nahkoineen ja isokarvoineen kaikkineen. Potkan ympärillä oli ämpärillinen hapankaalia ja täts it.
Nappasin haarukallisen sitä kaalimössöä suuhuni jonka seurauksena silmät alkoivat vuotaa vettä ja henki oli salpautua. Tämä oli yksi erittäin harvoja kertoja kun en syönyt ravintola-annosta loppuun.

Hyvänä kakkosena tulee kaikki Kotipizzan tuotokset.

Puolikypsä grillattu hauki, jolla oli kokoa ihan hirmuisesti, eli lähtökohta ravinnoksi valmistamiselle ei ollut muutenkaan parhain. Liian vähän suolaa ja helvetisti vielä hunajaa päällä.

Sellainen kostea ja hyllyvä :D :x

Ja sitä lätkäistiin mun lautaselle julmettu pala- olinhan vielä raskaana, joten mun kuuluu syödä terveellistä kalaa :D
Oli elämäni pisin ateria.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27919047:
Münchenissä tilasin kerran jotain paikallista herkkua tietämättä sen kummemmin mitä annos sisältää. No, pöytään tuli törkeän iso lautanen jonka keskellä törrötti pystyssä sian potka luineen, nahkoineen ja isokarvoineen kaikkineen. Potkan ympärillä oli ämpärillinen hapankaalia ja täts it.
Nappasin haarukallisen sitä kaalimössöä suuhuni jonka seurauksena silmät alkoivat vuotaa vettä ja henki oli salpautua. Tämä oli yksi erittäin harvoja kertoja kun en syönyt ravintola-annosta loppuun.

Hyvänä kakkosena tulee kaikki Kotipizzan tuotokset.

rahat takas! ainiin mucetistetisti! öyj aöyy!

FernetBrancaandshotG.jpg

Ruuista pahinta oli varmaan se epätoivoinen opiskelijasapuska, jota eksä teki. Siihen tuli muistaakseni paistettua (suola?)siikaa ja paistettua ruisleipää. Oli aivan saatanan pahaa, mutta nykyisin se jätkä on kai kokki.

Yllättäen (:rolleyes:) myös pahin maistamani juoma oli hänen ostamaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27919101:
FernetBrancaandshotG.jpg

Ruuista pahinta oli varmaan se epätoivoinen opiskelijasapuska, jota eksä teki. Siihen tuli muistaakseni paistettua (suola?)siikaa ja paistettua ruisleipää. Oli aivan saatanan pahaa, mutta nykyisin se jätkä on kai kokki.

Yllättäen (:rolleyes:) myös pahin maistamani juoma oli hänen ostamaansa.

tuohon juomaan kun lorauttaa minttua vähän sekaan niin kamalampaa saa ettiä.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Thaimaassa ostin durian hedelmästä tehtyjä karkkeja. Maistui kuin lehmä olisi syönyt heinää ja märehtinyt sen pariin otteeseen ja sitten oksentanut sen ulos.. sitten se heinämäski olisi laitettu muhimaan sankkoon pariksi viikkoa auringon paisteeseen ja lopuksi annettu ojaspurgun ryystää heinävelli ja oksentaa se ja vasta sitten tehty siitä karkkeja.... En osaa kuvailla sitä makua lyhyemmin..

Olen 80-luvun lopun lapsi ja kyllä vaan olen syönyt koulussa verilettuja, tillilihaa, borssikeittoa...en tajua tuota 70-lukulaista, ei kouluruoka nykyäänkään ole mitään pitsaa! Ihan tavallista perusruokaa, joskus erikoisempaa. 90-luvulla oli muuten mm. kesäkeittoa, josta tykkäsin ja muitakin "kyseenalaisia" ruokalajeja. :D

Ps. Mieheni yksi lempiruoka on tilliliha. Ja hän on vm.88!

Yhteistyössä