Kamalin työpaikkasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs pieni tukkufirma. Pomo alkoi raivota, kun olin kirjoittanut osoitteen lähetyksiin väärin: kirjoitin juuri niin kuin hän oli osoitteet antanut. Työnimikkeeni oli toimistosihteeri ja kahden päivän kuluttua siivosin hiirenpaskoja varastossa ja pussitin linnunruokaa. Asiakkaan kuullen pomo raivosi mulle ihan asiattomasti.

Mut pakotettiin myös ajamaan pakettiautoa pääkallokelillä, vaikken ollut ajanut autoa autokoulun jälkeen juuri lainkaan vielä edes henkilöautoa, nostelemaan limsakoreja yms.
Kestin kaksi viikkoa ja onneksi lähdin, vaikka karenssia pamahti.

Olin silloin nuori flikka, nyt kestäisin tasan ensimmäiseen huutoon asti.

Yhessä kirjastossa olin joskus parikymmentä vuotta sitten jonkin aikaa töissä ja se työpaikka tulee joskus vieläkin (!!) uniini painajaisen muodossa :o Työ oli ihan jees, mutta siellä oli yksi työntekijä, joka oli ihan kertakaikkisen kamala :(

kyllä se oli yksi suurehko siivousfirma, autopartiosiivousta helsingin keskustassa aivan kahelin (ajoi kuin viimestä päivää ja näki suunnilleen pikku-ukkoja) työkaverin kanssa. Jaksoin pari kuukautta ja ei kiitos enää ikinä!

hmm... olin lomakeskuksessa siivoamassa... Juhannuksena keräsin kaatosateessa roskia leirintäalueelta kaikenlaisten tuttujen ja tuntemattomien kännikalojen keskeltä, raaputin paskaa laiturilta, siivosin oksennuksia ja shittejä vessoista ja hätystin alasti sammuneen miehen kortsupapereiden keskeltä yleisestä saunasta, mutta oli siellä kivaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja HL:
Eräs varustamo, kaikki puhu paskaa seläntakana ja "epätoivotut" savustettiin ulos olemalla hänelle ilkeitä jnejnejne..

Kuten myös, mutta vaan terveydenhoitoalalla toimiva yritys tässä tapauksessa. Mitä vanhempia eukkoja, sitä katkerampia ja v...mäisempiä tuntuu olevan. Ihan kuin ala-asteelaisia...

olin henkilökohtaisena avustajana henkilölle joka tarvitsi hoitoa 24h/vrk.
Sopimuksessa oli työaika 8h, vaan ekana työpäivänä asiakkaan puoliso lähti mökille ja potilas jäi täysin mun hoitooni.
sen pakollisen kuukauden tein ja siihen jäi.

Olin yhel grillil töis ja sain sieltä potkut, kun vanhemmat "leidit" eivät tykänneet minusta.. Myöhemmin sain selville että jompi kumpi maksatti mulla tupakkansakin, kun väärensi "ostovihkooni" tupakit, jotka jouduin tietty maksamaan :(
Toinen kamala työpaikka oli kun jouduin selvittelemään työnantajani sekoiluja, lisäksi työnantajani mies alkoi lähetellä minulle ihan älyttömiä tekstareita, tyyliin "mennään naimisiin" ymp.
Olin sellaisen paineen alla, että sairastuin, ja asia vaikuttaa edelleenkin elämääni, vaikka itse tapauksesta on jo 10 v.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja HL:
Eräs varustamo, kaikki puhu paskaa seläntakana ja "epätoivotut" savustettiin ulos olemalla hänelle ilkeitä jnejnejne..

Kuten myös, mutta vaan terveydenhoitoalalla toimiva yritys tässä tapauksessa. Mitä vanhempia eukkoja, sitä katkerampia ja v...mäisempiä tuntuu olevan. Ihan kuin ala-asteelaisia...

Eräs nimeltä mainitsematon hampurilaisketju.
Ei työssä+osassa työkavereita sinänsä mitään vikaa ollut, mutta pomo oli p*rseestä.

Tämä kyseinen naishenkilö palkkasi puljuun koko kaveripiirinsä+heidän sukulaisiaan, työilmapiirin voi jokainen kuvitella..

Työurani loppui sitten siihen, kun eräs pomon ystävä otettiin paikalleni :kieh:
Asian olisi todellakin voinut viedä eteenpäin, mutta olin vain iloinen päästessäni sieltä pois.

Yhteistyössä