Kamalin kotiasusi. Uskaltaako muut? (kuva mukaan)

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaana
:D Täällä ollaan yleensä niin upeita kaikissa kuvissa upeissa vaatteissa, jos vaihteeksi tehdään tällainen ketju? ;)

Mikä on kamalin asu jota kuitenkin rakastat pitää päällä kotona? Kuva on sitten pakollinen :attn:

Mä voin aloittaa. Pikku toppi ja mieheni (kyllä mieheni) pitkät kalsarit :ashamed: Ja tietenkin villasukat!! :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335374.jpg

 
Juuh
Mulla samanlainen, mutta ne kalsarit on mies jättänyt jos pois käytöstä, kun ovat rikki! En kyllä laita kuvaa,ei ole kroppa ihan samassa kunnossa kun yläpuolella olevalla...
 
IhanPihallaSONE
Ei oo kuvaa :) Mut vastaavanlaiset kalsarit ja pinkki rispaantunut, nukkaantunut toppi, tämän kauneuden kruunaa melkeen puhki kulahtanut fleece aamutakki jota mieheni inhoaa ylikaiken!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
:D Täällä ollaan yleensä niin upeita kaikissa kuvissa upeissa vaatteissa, jos vaihteeksi tehdään tällainen ketju? ;)

Mikä on kamalin asu jota kuitenkin rakastat pitää päällä kotona? Kuva on sitten pakollinen :attn:

Mä voin aloittaa. Pikku toppi ja mieheni (kyllä mieheni) pitkät kalsarit :ashamed: Ja tietenkin villasukat!! :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335374.jpg
Tuollaisella kropalla mikä ryysy tahansa näyttää hyvältä =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Mulla samanlainen, mutta ne kalsarit on mies jättänyt jos pois käytöstä, kun ovat rikki! En kyllä laita kuvaa,ei ole kroppa ihan samassa kunnossa kun yläpuolella olevalla...
Jostain syystä ne miehen kalsarit on vaan paremmat kun omat :snotty: En ole siis ainoa joka on sitä mieltä ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Ei oo kuvaa :) Mut vastaavanlaiset kalsarit ja pinkki rispaantunut, nukkaantunut toppi, tämän kauneuden kruunaa melkeen puhki kulahtanut fleece aamutakki jota mieheni inhoaa ylikaiken!
Mutta onhan teillä varmaan kamera? :saint: Parhaat kotivaatteet on aina just ne nukkaantuneet ja kulahtaneet ja etenkin ne joita mies inhoaa ylikaiken :D
 
Juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Mulla samanlainen, mutta ne kalsarit on mies jättänyt jos pois käytöstä, kun ovat rikki! En kyllä laita kuvaa,ei ole kroppa ihan samassa kunnossa kun yläpuolella olevalla...
Jostain syystä ne miehen kalsarit on vaan paremmat kun omat :snotty: En ole siis ainoa joka on sitä mieltä ;)
Mies ei aivan samaa mieltä, on meinaan vinkannut josko mieluummin olisin omissa pöksyissä, mutta niissähän tulee kylmä!! ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
:D Täällä ollaan yleensä niin upeita kaikissa kuvissa upeissa vaatteissa, jos vaihteeksi tehdään tällainen ketju? ;)

Mikä on kamalin asu jota kuitenkin rakastat pitää päällä kotona? Kuva on sitten pakollinen :attn:

Mä voin aloittaa. Pikku toppi ja mieheni (kyllä mieheni) pitkät kalsarit :ashamed: Ja tietenkin villasukat!! :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335374.jpg
Tuollaisella kropalla mikä ryysy tahansa näyttää hyvältä =)
Heh :ashamed: Tukka sekaisin ja tuossa asussa (yleensä ne kalsarit vielä roikkuu niin että persvako näkyy) kun menen ovea avaamaan niin voit uskoa, koputtujan ilme on kaikkea muuta kun ihaileva :D
 
Ihan vaan noista kalsareista sellanen juttu että teininä kun vielä asuin kotona niin en voinut käsittää kun äitini piti joskus isän välihousuja ihan just tollasina kotihousuina. Se oli musta niiiiin noloa. Nyt, 10 vuotta myöhemmin, istun juuri tälläkin hetkellä miehen kalsarit jalassa :D
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Ei oo kuvaa :) Mut vastaavanlaiset kalsarit ja pinkki rispaantunut, nukkaantunut toppi, tämän kauneuden kruunaa melkeen puhki kulahtanut fleece aamutakki jota mieheni inhoaa ylikaiken!
Mutta onhan teillä varmaan kamera? :saint: Parhaat kotivaatteet on aina just ne nukkaantuneet ja kulahtaneet ja etenkin ne joita mies inhoaa ylikaiken :D
Ei meil oo kameraa ...... :whistle: :saint: .... :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla on miesten kalssrit, mutta ne on ihan mun omat. Miehen kalsarit ois mulle liian isoja vyötäröltä.
Isot noidenkin PITÄISI olla. Koko on XL :whistle: Tai sitten mä vaan olen oikeesti isompi kuin kuvittelin olevani ;) Vyötärö on kyllä kääritty silleen rullalle, mutta sen takia noi on niin hyvät kun on niin löysät :snotty: :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Juu näinki kamala... Paita (useimmiten t-paita) ja collegehousut (joskus harvemmin verkkarit).

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335515.jpg
Eihän tuo ole vielä edes kamala :eek: Mä voisin noissa lähteä ihan kauppaan :ashamed:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Hetken profiilissa..eli toppi ja vähän nuhjaantuneet lökäricaprit ja tietty villasukat.. :x


Mie en kyllä oo upea missään vaatteissa,enkä varsinkaan kuvissa..
Ihana paita! Jos oikein näin, Betty Boop :heart:
 

Yhteistyössä