Kamalia opettaja-muistoja?

  • Viestiketjun aloittaja sims
  • Ensimmäinen viesti
sims
Kun monesti varsinkin liikka-opeista on ikäviä muistoja, mutta löytyykö muita?
Itse muistan ala-asteen openi, joka oli ihan mieletön naisvihaaja, näin ainakin nyt ajattelen 20 v. jälkeen. :/
Kaikki paha maailmassa oli naisten aikaansaamaa, eläimet kuolevat sukupuuttoon kun naiset houkuttelevat miehet ampumaan heille turkin, lisäksi naiset tekevät abortteja, jotta saisivat sikiöistä tehtyä ryppyvoidetta!! :eek: \|O
Että tällaista opetettiin 5-luokkalaisille! :kieh:
 
Meillä ope mollasi minua, ruotsista muuttanutta...
Ihmetteli aina jos osasin jotakin, sillä hurrithan ovat vähän tyhmempiä ym... :ashamed:
Eikä niitä jatkuvia hurrivitsejä jaksanut ottaa oikein huumorillakaan kovin pitkään \|O
 
Yläasteen luokanvalvoja/opomme sanoi minua narkkarin näköiseksi ja kertoi vielä, etten koskaan tule saamaan mistään töitä.... Hmm, oli aika kannustavaa silloin. Olin siis sellainen "luokan pahin" hevisti, eikä hän voinut sitä TYTÖLTÄ sulattaa, vaikka käytös oli luokan parhaita.
Myöhemmin törmäsimme samoissa juhlissa ja oli niin mielinkielin, kun kyseli ammatistani ja olin muutenkin niin kaunis ja siisti. Huh huh.
 
viidennellä ja kuudennella oli sellane miesopettaja,että se ois halunnu aina musiikin tunnilla hoilottaa virsiä.sitten se valitti kun oppilaat ei oikein tykänny niistä.
seiskalla oli ruotsin ope aika vänkä tapaus.se huus aina hitosti ja kesken tunnin sille useesti iski migreeni ja sen piti lähtee lepään eli ottamaan pullosta vähän rohkasuu.
 
Ala luokassa muistan matikantunnilla tuhertaneeni itkua kun laskuista osa oli väärin ja ope niitä tarkisti siinä luokan edessä ja isoon ääneen pauhasi ja pyyhki kaikki vastaukset multa pois. Se oli nöyryyttävää!
 
kasarilapsi
Meidän opettajan "parhaimmistoon" voi lukea parikin tapausta. Eräällä tytöllä oli purkkaa suussa tunnilla. No opettaja nappaas purkan tytön suusta ja iski sen otsaan sillä seurauksella, että tytön otsatukka tarttui purkkaan ja piti leikata ihan lyhyeks. Toinen tapaus sattui hiljaiselle pojalle, joka ei osannut soittaa nokkahuilulla jotain kappaletta. Opettaja teippasi pojan sormet nokkahuiluun kiinni. Muutakin mukavaa tuo naisopettaja keksi, mutta nuo nyt on aika räikeitä juttuja. Näin ala-asteella 80-luvun alussa...
 
Mun ala-asteen tuntiope ei tykännyt musta ja sit se tivas multa aina läksyjä koko luokan edessä esim. kerran se kyseli kertotauluja aloittaen jostain helpoista ja sit kun osasin jonkun vaikeamman se sanoi ihan ällistyneenä "ai sä osasit senkin, ihme".

Sit ekana vuonna kun oli enkkua, se ope oli hirveä meille kaikile se uhkaili kokoajan hirttävänsä meidät pihakoivuun, jos ei osattu vastata englanniksi sen kysymyksiin, ja siis opiskeltiin ensimmäistä vuotta kieliä.
 
Pix
Lukion fysiikan ja kemian opettaja haisi niin pahalle, että sen tunnit oli aina yhtä tuskaa :x
Oli vanhempi nainen, aina tukka likainen ja se HAJU....
Sillä oli talvisin AINA tummanvihreä jakkupuku, ja keväällä ja alkusyksyllä punainen samanlainen. Ikinä ei nähty sillä mitään muita vaatteita.
 
Ala-asteella 3-4 luokalla oli semmonen vanha miesopettaja, tosi tiukka. Kukaan ei ikinä halunnut kysyä siltä neuvoa, ettei se vaan ois tullut viereen selittämään, kun puhuessa siltä roiskui syksi suusta. Ja sitten sillä oli tapana leikellä oppitunnin aikana sormenkynsiä isoilla paperisaksilla ja ne kynnenkimpaleet lentelivät minne sattui.

Yläasteella taas melekinpä pelkäsin kemian-, matikan- ja fysiikanopea, vaikka hänen opissaan matikannumeroni nousikin kuutosesta kasiin. Mutta se nainen oli aina pahalla päällä, huusi ja mesosi. Siellä tunnilla uskalsi hädin tuskin hengittää.
 

Yhteistyössä