Kamalan nolo kysymys alapäästä synnytyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Tosi noloa
  • Ensimmäinen viesti
-
Alkuperäinen kirjoittaja juures:
Multa miesgyne kysyi jälkitarkastuksessa että joko olet harrastanut seksiä ja mikä laitetaan ehkäsyksi. Kun vastasin että en ole vielä ajatellut koko ehkäsyä kun ei ole tuo seksi vielä käynyt mielessäkään, niin se lääkäri kauhisteli että kyllä nyt jo pitäisi seksi ruveta kiinnostamaan. Kyllä vähän huulipyöreänä katsoin sitä.
No juu, kyllähän täällä meillä myös sanottiin että seksiä kannattaa kokeilumielessä harrastaa ennen jälkitarkastusta (jos on ommeltu), että tietää sitten kiristääkö jne...
 
juures
No mä en ymmärrä miksi sitä seksiä pitää ruveta väkisin harrastamaan melkein heti kun on kottiin sairaalasta päästy, vaikka se alapää on vielä kipeä ja se seksi tuntuis ikävältä ja eppari haavaakin kiristelee. Itsellä alapää oli tosi pitkään kipeä ja seksi rupesi tuntumaan normaalilta vasta reilu puolivuotta synnytyksen jälkeen. Tuskin ne sitä pimppiä on liian kireäksi ommellut että pitää oikein kokeilla mahtuuko se muna sinne vai ei.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja juures:
No mä en ymmärrä miksi sitä seksiä pitää ruveta väkisin harrastamaan melkein heti kun on kottiin sairaalasta päästy, vaikka se alapää on vielä kipeä ja se seksi tuntuis ikävältä ja eppari haavaakin kiristelee. Itsellä alapää oli tosi pitkään kipeä ja seksi rupesi tuntumaan normaalilta vasta reilu puolivuotta synnytyksen jälkeen. Tuskin ne sitä pimppiä on liian kireäksi ommellut että pitää oikein kokeilla mahtuuko se muna sinne vai ei.
Kuule niin käy aika usein, nimittäin että liian kireäksi ommellaan.
Ja eihän sitä korjata jos ei tosi pahasti ole mennyt persiilleen, venyttämällä sitten vaan...
 
juures
Ai mä en oo koskaan elämässäni kuullut että jonkun alapää ois ommeltu liian tiukaksi. Siitähän gynekologin mukaan ne juuri tunnistaa synnyttäneen naisen kun niiden emättimenaukko on väljempi kun synnyttämättömällä naisella.
 

Yhteistyössä