Mun on pakko sanoo,että luojan kiitos me ei nähty sitä itse onnettomuutta.Aivan riittävä järkytys oli nähdä tyttö siinä makaamassa.Jo lapsillekin olis ollut vieläkin kamalampi shokki...Alkuperäinen kirjoittaja HIbiscus:Nuo on niitä elämän kauheimpia hetkiä myös ohikulkijoille, semmoisia, joita ei koskaan unohda. En minäkään unohda, kun suurinpiirtein saman ikäistä pyöräilevää tyttöä töytäisi kerran suojatiellä auto. Näin sen. Tyttö lensi tien sivuun, minä pysähdyin myös. Kiljui ihan hysteerisenä, mutta sain rauhoittumaan, kun menin viereen juttelemaan. Joku soitti ambulanssin, joka tulikin pian. Minä soitin tytön äidille ja se rauhoitti tyttöä. Järkytti jotenkin ne ihmiset, jotka tuijottivat ringissä ympärillä hiljaa, eikä kukaan puhunut mitään. Onneksi sillä kertaa ei mitään vakavampaa sattunut, mutta ei näissä tilanteissa koskaan mitään jätetä sattuman varaan.
Toivon todella, että tyttö selviäisi, ja voimia teille myös!
Mä tiedän itsestäni,että jos mä sen olisin nähnyt,niin painajaisia näkisin seuraavat puolvuotta,ja en sais asiaa päästäni.Nyt kyllä sama tunne,asiaa vielä entisestään pahentaa,että tyttö on niinkin tuttu.