Kamalaa....

Nyt ihan oikeesti vieläkin tärisen.
Käytiin äsken mun vanhemmilla,ja vastaan tuli rekka,joka vilkutteli valojaan kamalasti.Sitä ihmeteltiin.

Pari sataa metriä siitä eteenpäin oli auto pellolla ja pari autoo tiensivussa.
Sit näin polkupyörän siinä melkein keskellä...
Ja teini-ikäinen tyttö makasi liikkumattomana tukitulla kaistalla,verta oli jokapuolella...
Pari miestä oli siinä vieresä ohjaamassa liikenteen toiselle kaistalle,kun se tyttö makasi siinä.
Päästiin äitelle,jonne tästä oli matkaa kilometri,niin alkoi kuulua yhtämittanen hälytysajoneuvojen pillien ääni.
Mulle tuli niin kamala olo että oksentelen yhä.Tärisyttää ja itkettää.Kun ajattelen sitä puhelua jonka tytön vanhemmat saa..Siis vaikka ei olis kaikkein huonoitenkaan käynyt,niin silti!!!

Voi luoja,miten tää nyt tälleen...
Tytön luulen olleen vanhempien naapurista,sen mitä muistan nähneeni.Jotenki pää vaan kieltäytyy enää muistamasta miltä se tyttö näytti.
Voi että miten paljon mä toivonkaan,että sille tytölle ei ois käynyt pahemmin!!!!! :'( :/ :/ :'(
 
mama
voi ei. tuuthan kertoon kun tiedät miten kävi?? ite olin parin kymmenen metrin päässä kun ekaluokkalainen jäi auton alle viikko sit. Kauhee kun kuuli jarrutus äänet, törmäyksen ja sit huutoo..no huuto on hyvä merkki. Sille ei käyny huonosti, mut kuski varmaan säikähti.
 
No sehän se kamalalta tuntuukin,kun se tyttö ei hievahtanutkaan,vaan oli ihan paikallaan silmät apposen auki...
Kun ajeltiin tossa sit kotiin,niin se törmännyt auto oli saatu jo pois ja asfaltti oli pesusta märkä.
Toivon vaan niin kovasti kovin,että tyttö sittenkin pääsi lievillä vammoilla!!!*enkeleitä nyt kyllä pyydän hänelle*
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
:'(

Aivan kamalaa ja varmasti todella shokeeraavaa nähdä tuollaista... :hug:
Tässä on nyt tuon tyttären kanssa juteltu paljonkin illan mittaan,hän kun näki myös tytön aivan selvästi.Kovasti on kysellyt että oliko se kuollut vai mitä?Miksi se jäi auton alle?
Olen yrittänyt kykyni mukaan selittää,että onnettomuuksia tapahtuu,ja tulipahan ainakin selväksi,miksi se pyöräilykypärä ON pakko laittaa vaikka ei ajais kuin tohon naapuriin.Vaikka eipä sillä että tietäisin oisko se kypärä tuota tyttöä auttanut,mutta ei siitä taatusti haittaakaan olisi ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
voi apua!!toivottavasti ei saa huomenna lehestä lukea ikäviä uutisia,tai siis ikäväähän on jo kuitenkin tapahtunut,mutta jospa ei sitä pahinta... :'(
Niinpä!!Ja tuskaa lisää sekin,että tyttö tosiaan saatto olla mun vanhempien naapurien lapsi.Siis ei sillä,ihan yhtä kamalaahan se on,oli lapsi kenen tahansa.Mutta silti..Aamulla haen lehden kyl jo kuudelta ihan varmaan.
 
http://www.kumiankka.net/halytys.php
Oli tuolla,kello 15:53 sekä jokioinen että humppila.
Onneks siellä kyllä lukee,että "tieliikenneonnettomuus,pieni"
Vai mahtaako tuo kertoo mitään siitä,mitä ihmisille on tapahtunut...
 
http://www.kumiankka.net/halytys.php?beep=on&keskus=&etaisyys=10
Tässä on linkki, mistä nuo hälytykset näkee..

Mihin aikaan tämä on tapahtunut?

Toivotaan parasta, jotta tyttö olisi tilanteeseen nähden kunnossa! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
http://www.kumiankka.net/halytys.php
Oli tuolla,kello 15:53 sekä jokioinen että humppila.
Onneks siellä kyllä lukee,että "tieliikenneonnettomuus,pieni"
Vai mahtaako tuo kertoo mitään siitä,mitä ihmisille on tapahtunut...
Pieni tarkoittaa sitä miten suuri operaatio se on.. eli yksi ihminen kadussa on pieni mutta viidentoista auton ketjukolari, jossa rekka poikittain kadulla ja pari palavaa autoa on iso.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Onneks siellä kyllä lukee,että "tieliikenneonnettomuus,pieni"
Vai mahtaako tuo kertoo mitään siitä,mitä ihmisille on tapahtunut...
Eipä se sitä taida kertoa vaan sen ettei osallisena ole ollut useampaa ajoneuvoa/henkilöä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Ambulanssiajoja ei www.pelastustoimi.fi -listassa näy...
oli sielläkin toi sama tieliikenneonnettomuus-homma.Näkeekö sielt jostain onko paikalle lähetetty ambulanssi/paloauto/poliisi?
No kyllä se tyttö aivan saleen tartti ambulanssikyytiä,siitä olen satavarma!!Jo senkin takia että sitä verta oli aivan hirveesti siinä pään ja yläselän alla...Tai mistäs mä tiedän,en oo asiantuntija...
 

Yhteistyössä