Kamala vauvakuume, miten jaksan odottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies ei halua vielä lapsia, muutaman vuoden kuluttua kuulemma. Vauvakuume on käynyt todella kuumana jo monia vuosia, vielä pitäisi jaksaa odottaa... Ainoa asia, mistä tässä "lapsettomuudessa" olen tällä hetkellä kiitollinen, ovat pitkät yöunet :D Niistäkin olen erittäin valmis luopumaan, kunhan vain saisin raskautua <3

Meillä ihan sama tilanne... mies jarruttaa. Sama meillä on naimisiin menon suhteenkin. Ja mulla alkaa kaikki kaverit mennä naimisiin ja saa lapsia, onpas kiva pyöriä niiden häissä ja kuunnella vauvahöpinöitä-

Ihanaa, että joku toinenkin kuumeilee :) En jaksa odottaa, että aletaan yrittämään vauvaa. Ja että se toivottavasti pian yrittämisen alkamisesta alkaa kasvaa vatsassani. Ja että se syntyy, kasvaa ja oppii aina uutta. Että saan olla äiti <3

Mut yllättävän nopeesti tuleekin se yritysaika. Itsekin kuumeilin monta vuotta ennen kuin mies suostui. Ja lasta yritettiinkin melkeen vuosi. Nyt tuo aika on muisto vain, raskaus- ja vauva-aika menivät todella nopeasti ja nyt olen ihanan pienen taaperotytön äiti :)

[QUOTE="heips";23568102]Mut yllättävän nopeesti tuleekin se yritysaika. Itsekin kuumeilin monta vuotta ennen kuin mies suostui. Ja lasta yritettiinkin melkeen vuosi. Nyt tuo aika on muisto vain, raskaus- ja vauva-aika menivät todella nopeasti ja nyt olen ihanan pienen taaperotytön äiti :)[/QUOTE]

Ihana kuulla! :) Aina ennen kuukautisten alkua toivon, ettei niitä tulisi... Vaikka toisaalta ikävä toivoa sellaista, mitä toinen ei halua, mutta jos luonto olisi kuitenkin halunnut meille vauvan jo nyt.... ;) No, ainakin osaa ehkä hieman varautua tulevaan, kun on niin pitkään jo odottanut ja suunnitellut kaikenlaista vauvan varalle :)

Yhteistyössä