kamala tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis mä en tiiä mitä mä tekisin.Mies asuu mun kämpässä,ollaan oltu yhes nyt 1,5vuotta.Vihdoin oltas muuttamassa yhteiseen kämppään,vuokrasopimus allekirjotettu ja eka vuokraki jo maksettu,MUTTA mä en tiiä haluunkohan nyt sitte ihan oikeesti muuttaa.Mulla on ollu jo kauan kova vauvakuume,no,pillerit lopetin jo ennen joulua ja mies tuumas et no,tulee sit vauva jos on tullakseen,eli ei ihan hirveen riemuissaan siitä ollu,mut ei kuitenkaan tyrmännytkään ajatusta.No,vauvaa ei ole kuulunu....
Muutaman riidan yhteydessä sit mies on tuumannut ettei hän mitään vauvaa taho....Ja nyt mä vaan mietin,et muuttaakko miehen kans,joka ei halua mun kans lasta,vai jättää mies ja alkaa ns.isänmetsästys aivan alusta...Kamala tilanne...

mut siis mä luulen ettei se oikeastikkaan haluu enää lapsia.sillä kaks entisestä liitosta ja todella ongelmalliset välit exäänsä ja lapsia ei tapaa ollenkaan.Luulen että sitä pelottaa,että jos meidän juttukaan ei tule toimimaan ja samat asiat toistuu...

Minkä ikänen oot? Jos alle 35-v niin otahan aikalisä. Mieti rauhassa haluutko olla sen miehen kanssa vai et. Lapsi ei pelasta mitään eikä sitä pidä tehdä ratkaisuksi mihinkään ongelmaan. Lapsi ei myöskään ratkaise elämäsi haasteita, vaan ne sinun täytyy tehdä itse.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
miehen, joka ei tapaa lapsiaan , kanssa ei kannata tehdä lapsia ikinä!
Mä olen tuosta eri mieltä. Mun pojallani on takuulla yksi Universumin parhaista iseistä. Esikoistyttärelleen exä ei ollut paras mahdollinen isä, mutta se ei todellakaan ollut exän vaan hänen entisen vaimonsa syy. Joskus nimittäin isätkin luovuttavat, kun toteavat taistelun lapsen tapaamisesta olevan täysin hyödytöntä ja lapselle jopa vahingollista.

Mä tunsin suurta surua siitä, kun näin, miten exään sattui tyttärensä menetys. Kun me sitten erottiin, en halunnut hänen menettävän poikaansakin. Mun exä on ollut erittäin hyvä isä pojalleen. Vaikkei kauan sitten - 19-vuotiaana - jaksanutkaan tapella oikeuksistaan tyttäreensä.

ihmisillä on tapana vihasena sanoa asioita joita ei todellakaan tarkoita

Monesti sitä myös vihaisena sanoo asioita, joita on miettinyt, mutta ei ole kehdannut vielä ääneen sanoa. Tokihan se lapsi kannattaa hommata, vaikka mies ei sitä haluakaan. Saahan sitä yksinhuoltajana kaikenmaailman tukia...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen tuosta eri mieltä. Mun pojallani on takuulla yksi Universumin parhaista iseistä. Esikoistyttärelleen exä ei ollut paras mahdollinen isä, mutta se ei todellakaan ollut exän vaan hänen entisen vaimonsa syy. Joskus nimittäin isätkin luovuttavat, kun toteavat taistelun lapsen tapaamisesta olevan täysin hyödytöntä ja lapselle jopa vahingollista.

Mä tunsin suurta surua siitä, kun näin, miten exään sattui tyttärensä menetys. Kun me sitten erottiin, en halunnut hänen menettävän poikaansakin. Mun exä on ollut erittäin hyvä isä pojalleen. Vaikkei kauan sitten - 19-vuotiaana - jaksanutkaan tapella oikeuksistaan tyttäreensä.

Ei se suinkaan ole sen kumppanin syytä, vaan sen vanhemman, joka ei tapaa lapsiaan. Itse en milloinkaa alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei tapaa lapsiaan. Kuka ei sen vertaa viitsi, että hoitaa tapaamisasiat kuntoon, ei välitä lapsistaan ja on tunteeton, itsekäs ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja jaako:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Ei se suinkaan ole sen kumppanin syytä, vaan sen vanhemman, joka ei tapaa lapsiaan. Itse en milloinkaa alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei tapaa lapsiaan. Kuka ei sen vertaa viitsi, että hoitaa tapaamisasiat kuntoon, ei välitä lapsistaan ja on tunteeton, itsekäs ihminen.

aika monille ihmisille riittää, että on joillekin kiva, joillekin ei.

Ehkä olisi aika ottaa aikalisä ainakin sen vauva-asian kanssa,toki jos mies ei lasta halua niin hän varmaan käyttää ehkäisyä sen estääkseen varmasti.On varmasti pelottava ajatuskin siitä,että ns menettäisi tulevankin lapsen.Vähän toisenlaisella keskustelupalstalla ahkerasti käyneenä tiedän kyllä,että siihen ei välillä auta mikään,jos toinen osapuoli on päättänyt olla hankala ja evätä tapaamiset.

Onko se mies sulle pelkkä lapsentekokone? Oletko hänen kanssaan vain saadaksesi lapsia vai rakkaudesta? Itse en voisi panoistaa lapsentekoon ihmistä, joka ei oikeasti isäksi halua, etenkin jos rakastan tuota ihmistä. Kertoo myös paljon miehestäsi isänä että ei tapaa jo olemassa olevia lapsiaa. Jotenkin tuntuu, että tässä on taas vakka kantensa valinnut, ei kovin ruusuiselta tulevaisuus kuulosta...

Yhteistyössä