Joo mulle tuli yhtäkkiä viisi erilaista viestiä, että sain jotain palkintoja. Mitä hittoa? Ei ole räkänaurua?Katos, Pin on jo aktiivinen jäsen.
Mullekin tuli.Joo mulle tuli yhtäkkiä viisi erilaista viestiä, että sain jotain palkintoja. Mitä hittoa? Ei ole räkänaurua?
Sulla on vain 38 aktivisuuspistettä Koita ny vähän tsempata.Täällä on jotain aktiivisuuspisteitä ja kun katsoo profiilia niin näkyy mitä ketjua on millonkin katsellut! En enää voi esittää, etten ole nähnytkään joitain ketjuja ja kommentteja. HALUAN ESITTÄÄ!
Katos, niin ovatkin. Ja olihan nuo kellonajatkin tuolla näkyvissä.Rekkautuneet on nyt näköjään sinisellä ja rekkautumattomat mustalla.
Eilen tämä tapahtui.wtf?
Se kerta kun täällä satunnaisesti enää pyörähtelee niin johan on taas palstan ulkonäkö muuttunut. Tai sitten mä oon täys-dementti ja tää palsta on aina ollut tän näköinen. Ite en vaan muista.
Katos, niin ovatkin. Ja olihan nuo kellonajatkin tuolla näkyvissä.
Ja huomasin, että jos unohdat kirjoittaa nimimerkin, tulee automaattisesti tuo vierailija. Saattaa ainakin meikäläisen kohdalla aiheuttaa sen, että samassa ketjussa olen välillä säpäle ja välillä vierailija.
Todellakin :hug: :flower:Apua.
Pienen pieni sävyero, kun tarkkaan katsoo. En olisi itsekään huomannut, jos ei joku muu olisi sanonut.Miten voit väittää, että jotkut sinisiä. Kaikki näkyvät mustana.
Miten saat nimesi näkyviin harmaana? Vai onko toi musta nikkisi "säpäle harmaana" Mulla tulee vain vierailija. Tai en ole ainakaan vielä keksinyt miten voin harmaana olla neiti lemon.Todellakin :hug: :flower:
Mä en ala..