sohlos
kamagra uk & usa online ei näköjään enää toimi...muita hyviä paikkoja mistä voisi tilisiirrolla tilata ja tavara olis sitä mitä pitääkin?
Alkuperäinen kirjoittaja haluantietää;8862965:kun tilaa tuolta kamagra.se niin pitääkö siihen kohtaan: luottokortti# pistää luottokortin numero mikä siinä kannessa lukee vaiko tunnusluku?
Väärin ymmärsit:
Kierrä verkkokaupan karikot - Uutiset - Talouselämä
Lääkelaitoksen lääkkeiksi luokittelemista valmisteista löytyy luettelo Lääkelaitoksen internetsivuilta (www.laakelaitos.fi). Lääkkeitä saa tilata vain Eta-alueelta ja silloinkin ainoastaan apteekista tai laillisesta lääkkeenjakelupisteestä.
Oisko joltain mahdollista ostaa vaikka yhtä tai kahta pilleriä testiin? Tai tilata samalla?olen jyväskylästä. Oon jotenkin niin helvetin huono ja skeptinen noitten tilausten kanssa.
Mikäs järki on tuossa hinnoittelussa, jos 1kpl maksaa 10e ja 2kpl maksaa 21 ?!?
joka kannattaa...mutta työlläkin elää. Niin minäkin ostin koko apteekin eilen ja voisin myydä ne Kamagrat sinullekin 50% alennuksella....paljonko laitettais?Hei!
Olen jo pitkään käytetty Kamagra, voit ostaa tämän online apteekki: http://healthandbeauty-prods.com
Kyllä se toimii jos tarkoititkamagra uk & usa online ei näköjään enää toimi...muita hyviä paikkoja mistä voisi tilisiirrolla tilata ja tavara olis sitä mitä pitääkin?
>apteekista saa vigraa vastaava mutta eri valmitajan lääkettä euron nappi !!!
>mitä järkee ostaa jotain postimyyntipaskaa.
>lääkäri kirjotti reseptin ilman mittää kun sanoin et ei aina onnistu .