Ihmettelen kyllä kovasti tämän viestiketjun kirjoittajia. Ensinnäkin mikä on jo ilmi tullut että jos keksii tavan suurentaa lihaksia (sali) se on ihan ok käydä siellä, mutta jos keksitään tapa suurentaa kikulia (esim pumppu) on tämä asia jotain aivan epäluonnonmukaista. Miksi näin?
Toisekseen ihmettelen kyllä niitäkin ketkä haluavat penistään suurentaa, sen jo ollessa joku 17cm?! Herranjumala, tuon kokonenhan luokitellaan jo ISOKSI!
Ihmettelen sitäkin että jos omistaa minimunan ("syyllistyn" tähän itsekkin (12cm ja ohut)) ja haluaa tuosta ministä tuommosella keinolla saada edes normaalikokoisen niin mitä pahaa siinä on? En tiedä moniko täälläkin kirjoittaneista omistaa todellakin oikesasti pienen munan, mutta sen kanssa peuhatessa, vaikka itsevarmuuttakin vähän on, ei voi olla miettimättä sitä kokoa ja sitä kun huomaa että ei se nainen siitä nyt niin nauti. Itse olen joskus saanut kommentin "olipa pieni" (kyllä, aivan oikeasti ja jälkeenpäin kyllä hieman tuo naurattaa
) mutta ei se kyllä kovin kivalta kuullosta ja itsetunto siitä saa ERITTÄIN kovan kolauksen.
Tuo minkä "varoittaja" laittoi että penispumppu tuhoaa verisuonia, etenkin laskimoita. Pyydän että laitat tästä faktaa kehiin. Tokihan sanomattakin on selvää että jos käytät pumppua 24/7 niin siitä ei hyvä seuraa. Mutta senhän takia on ohjeet miten noita käytetään ja tietääkseni penispumppukin on aika vanha keksintö ja jos tuommosia haittoja se olisi saanut joskus aikaan (jopa niinkin pahoja että penis ei enää pelitä) niin eikai semmosia nyt enää markkinoilla olisi, etenkään Suomessa?
Ja kysytään nyt vielä kun itse toivon ministä "eroon" pääseväni (ymmärrän sen että penis ei oikeasti kasva vaan tuo sitä pituutta ja paksuutta HIUKAN lisää) ja olen ajatellut tuon Bathmaten hankkimista, niin minkälaisia kokemuksia tuosta teillä on ?