Heräsi suuri mielenkiinto tähän Andro venytyslaitteeseen talvella, kun törmäsin mainokseen netissä. Mainoksen uhrina menin tilaamaan original venytyslaitteen ja ei aikaakaan, kun "testi" Dvd opasti kuinka laitetta käytetään. Kotvan kuluttua laite oli kiinni molossa. Yritin löytää muutamien päivien aikana itselleni parhaita testi säätöjä. Alkuun kevyellä venytyksellä ja päivä päivältä lisättiin hiukan vastusta. Terskahan siinä punotti jokaisen kerran jälkeen, kuin yli kypsä kirsikka. Sitkeänä sissinä periksi ei annettu, vaan 7vrk viikossa ja noin 6h päivässä porskutettiin 2kk putkeen. Tulos: Terskaan tuli pari arkaa haavaumaa, moloa kolotti ja oli lähes joka päivä hiukan arka. Positiivisena puolena sain huomata, että panon yhteydessä jopo keuli terhakkaammin ja tuntui käyttäjästä ainakin miehekkäämmältä. Silmämääräisesti ei pystynyt todeta pituuden lisäystä, mutta paksuutta oli tullut ainakin tämän käytön aikana hiukan lisää. En omaa mitään kiivin kokoista terskaa, niin itse terska tuntui ja näytti hiukan isommalta. Pidimme sitten kyrvän kanssa yhteisen kesäloman ja annettiin toisille kivittämis sotarauha. Nyt lomilta palattua päätin jatkaa mainoksen uhrina olemista, mutta vanhasta viisaampina uusilla metodeilla.
Nyt venyttelen 3 * 2H jaksoja päivässä. Pidän tunnin taukoa venytysten välissä ja töistä vapaalle siirtyessä annan hepokatin levätä. Syy: Ihan max venytys on 2-3 tuntia kerralla, tällä mukana tulevalla pelkällä lenkillä ei pysty venyttämään, vaan tarttee nämät superlooni tuppelot pehmikkeeksi. Siitä huolimatta parin tunnin venytyksen jälkeen on aisa niin hellä, että on pakko pitää se tunnin breikki. Kerta viikkoon otan vkl teho treenin, eli venyttelen isommalla vastuksella mitä arki viikolla. Itse en pode peniksen pienuus kompleksia, vaan lähtötilanne oli 19cm pitkä härveli ja mukavasti paksuutta. Tavoite olisi saavuttaa todistettavasti 20cm mittatulos ja mitä tulee paksuuten on kaikki tervetullutta. Eli, ei haeta tuloksissa kuuta taivaalta vaan lähinnä haluan testata tämän metodin toimiiko. Mikäli laitteella saa useamman extra lisäsentin kaupanpäälle, niin se olkoon minun ja Hra. molon kiitos tuotekehittäjälle.
Nyt sitten muutama kysymys alan ammattilaisille:
* Kuinka kauan venytätte kerralla?
* Onko teillä hyviä keksintöjä, mikä helpottaa ja tekee mukavemmaksi venyttelyn?
* Oletteko saavuttaneet 1-3cm tulokset missä aikataulussa - ovatko olleet pysyviä, vai häviääkö muutamassa kuukaudessa saavutetut lisäsentit?
* Minkälaista penispumppua suosittelisitte, jos ottais sen harjoittamisen rinnalle?
* Kun penis on 19cm pitkä, niin venytättekö koko ajan Androlla sitä pituutta vai tuleeko venytyksen olla yli oman normi seisokkimitan, jotta tapahtuu kehitystä???!!!
Kiitos näistä! Päätin jakaa itseäni kiinnostavan aiheen ilon ja vaikka hiukan pessimistinen olenkin tällaista laitetta kohtaan, niin miehisyyden nimissä olen valmis uhrautumaan koe - kaniiniksi.