M
Myy
Vieras
Olen yksin kotona ja on mahdollista ottaa alkoholia. Vielä ehtisin hakemaan lisää juomista ja vetää kalsarikännit. Vai pitäisikö mennä baariin kun kerran mahdollisuus on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No baari tässä on kyllä itsellä päällimmäisenä mielessä.Jos menisin sinne ajoissa niin pääsisin ajoissa pois. Tai ainahan niin voi suunnitella.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:suosittelen kalsonkeja. ellei nyt missio ole löytää elämän miestä juuri tänään.?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No enää en ehdi hakea juomista joten kolmella siiderillä ei kalsarikännejä vedetä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.
miks et pääse?? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.
Hyvä kysymys, ehkä siksi että hmm..mites sen sanois, no, pieni vauva, yöt valvomista muutenkin, ei saa seuraavana päivänä nukkua...ehkä sitten joskus taas pääsee tanssahtelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.
Hyvä kysymys, ehkä siksi että hmm..mites sen sanois, no, pieni vauva, yöt valvomista muutenkin, ei saa seuraavana päivänä nukkua...ehkä sitten joskus taas pääsee tanssahtelemaan.
ok,ihan ymmärrettävä syy :hug: kyllä sä sit taas pääset,kun vauva kasvaa isommaksi =)