Kalsarikännit vai baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Olen yksin kotona ja on mahdollista ottaa alkoholia. Vielä ehtisin hakemaan lisää juomista ja vetää kalsarikännit. Vai pitäisikö mennä baariin kun kerran mahdollisuus on?

Ihan miltä tuntuu. Mä eka meinasin että oisin tänään kävässy jossai mutta ääh, en mä jaksa.. Joten ajattelin tässä ottaa pari lonkeroa ja jutella messessä :D Kiva ilta se on näinki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.

miks et pääse?? :/

Hyvä kysymys, ehkä siksi että hmm..mites sen sanois, no, pieni vauva, yöt valvomista muutenkin, ei saa seuraavana päivänä nukkua...ehkä sitten joskus taas pääsee tanssahtelemaan.

Kaikki jotka menee tänää baariin, juhlikaa munkin puolesta kun mä en pääse ikinä mihkään vaikka menojalkaa vipattasikin.

Hyvä kysymys, ehkä siksi että hmm..mites sen sanois, no, pieni vauva, yöt valvomista muutenkin, ei saa seuraavana päivänä nukkua...ehkä sitten joskus taas pääsee tanssahtelemaan.

ok,ihan ymmärrettävä syy :hug: kyllä sä sit taas pääset,kun vauva kasvaa isommaksi =)

ok,ihan ymmärrettävä syy :hug: kyllä sä sit taas pääset,kun vauva kasvaa isommaksi =)

Kyllä varmasti. Oon mä oikeesti kerran jo päässy...Kuskiks tosin vaan mutta ei se haittaa kun viihdyn ihan hyvin selvinpäin tanssilattialla :D
seuraavaa kertaa odotellen...

Yhteistyössä