Kaloreista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
varmaan jotain 1200. vaan onko moinen kiire laihtua, tuo on jo nälkäkuuri ja aika iso muutos nykyiseen.

itse olen saanut 30 kg vuoden aikana pois syömällä 1800 kcal. kun ei nälkiinnytä itseään, niin ei tule sitten hurjia repsahduksiakaan.

mutta oli miten oli, niin tuolla sokeriklubin ekalla sivulla on 1800 kcal ja muistaakseni 1400 kcal ruokavalio-mallit. niistä saa jotain tolkkua ruokamääristä.

tsemiä, se kannattaa! :hug: ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 17:29 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 16:06 Selenicereus kirjoitti:
Minä lähtisin jostain 1500 kcal. Mun mielestä 1200 on liian vähän.

niin minustakin, mutta ap halusi laihtua jopa kilon viikossa.

Ap päättänee itse, mitä noudattaa. Kilo viikossa voi onnistua jonkin aikaa 1200 kcal, mutta sitten kalorimäärää pitää taas pudottaa, jos haluaa edelleen pysyä miinus kilo/vko. Että kyllä me Linnean kans ollaan samoilla linjoilla :D Hitaammin hyvä tulee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 18:15 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 17:29 linnea 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 16:06 Selenicereus kirjoitti:
Minä lähtisin jostain 1500 kcal. Mun mielestä 1200 on liian vähän.

niin minustakin, mutta ap halusi laihtua jopa kilon viikossa.

Ap päättänee itse, mitä noudattaa. Kilo viikossa voi onnistua jonkin aikaa 1200 kcal, mutta sitten kalorimäärää pitää taas pudottaa, jos haluaa edelleen pysyä miinus kilo/vko. Että kyllä me Linnean kans ollaan samoilla linjoilla :D Hitaammin hyvä tulee.

niin justiinsa! :) mie ainakin varmaan olisin sortunut herkkuihin, jos oisin kovin vähiin kaloreihin siirtynyt äkikseltään.

kun laihtua voi ilman nälkääkin ja varmaan se tässäkin tapauksessa onnistuu, jos ravinnon määrä ja laatu ikäänkuin normalisoidaan. sillä ylipainon kartuttamiseksi tarvitsee syödä liikaa eli liian energiapitosta safkaa kulutukseen nähden. miulla paino alkoi laskea, kun jätin rasvaiset pitsat (paksut) ja ranskalaiset pois. ja muun vastaavan. ja en ollut tajunnut sitäkään, että ihan "tavallinen" ruoka voi olla tosi tuhtia. siis vaaleat makaroonit, riisit ja viljat. niitä tuli kasattua hirveesti, vaikka lähteehän se nälkä kasviksillakin ja ruisleivällä. lautasmalli siis käyttöön.

siksi miu uskon, että tuolla 1800 kcal laihtuu. se on keskimääräinen naisen kulutus ja kyllähän myö äiteet sitä eväämme liikautetaan yli sen 1800 kcal. loppu energia sulaakin sitten ahterista.

toivottavasti ap ei loukkaannu, kun tässä niin innostuu paatostamaan.

jaksamista kaikille proggiksissaan ja siinä ikuisessa eli sen tavoitepainon pitämisessä myös! :hug:

Yhteistyössä