Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en tiedä mitkä on Hai-saappaat. Mulla ei vissiin oo sellasia sitten
Juu kyllä mä noi tiedän!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en tiedä mitkä on Hai-saappaat. Mulla ei vissiin oo sellasia sitten
En omista.
No kun tuolla pellolla ja ojissa ei viiti korkkareilla mennäAlkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:En omista. En ymmärrä miksi ihmiset tykkää kulkee kumppareissa kun ihania korkkareita on kaupat pullollaa. Mä oon niin korkkarien himo shoppailia. Korkkarit!
onhan korkkaritkin ihan kivat mutta kyllä noi hait on vaan ihan kauheesti paremmat metsässä rämpimisessä tai vesilätäköissä pomppimisessa. Tai siis tää on nyt vaan mutua sillä en ole oikeasti mennyt koskaan korkkareissa sieniretkelle esimerkiksi. (jos ei lasketa kun hain herkkusieniä lähikaupasta)Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:En omista. En ymmärrä miksi ihmiset tykkää kulkee kumppareissa kun ihania korkkareita on kaupat pullollaa. Mä oon niin korkkarien himo shoppailia. Korkkarit!
Niin no minä olenki niin ksupunkilainen. Ei paljon ojista tarvi välittää.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:No kun tuolla pellolla ja ojissa ei viiti korkkareilla mennäAlkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:En omista. En ymmärrä miksi ihmiset tykkää kulkee kumppareissa kun ihania korkkareita on kaupat pullollaa. Mä oon niin korkkarien himo shoppailia. Korkkarit!
kyllä niillä olisi ollut sunnuntaina käyttöä ihan Helsingin keskustassakin!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:Niin no minä olenki niin ksupunkilainen. Ei paljon ojista tarvi välittää.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:No kun tuolla pellolla ja ojissa ei viiti korkkareilla mennäAlkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:En omista. En ymmärrä miksi ihmiset tykkää kulkee kumppareissa kun ihania korkkareita on kaupat pullollaa. Mä oon niin korkkarien himo shoppailia. Korkkarit!
Voi vitsit turkoosit kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaan:turkoosit, ja en kyllä pahemmin tykkää. Koko 39, haluisko joku?
Kelpais kans. 39 on kokokin!Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Voi vitsit turkoosit kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaan:turkoosit, ja en kyllä pahemmin tykkää. Koko 39, haluisko joku?
Taitaa vaan postimaksut olla enemmän kuin noitten arvo on..Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Kelpais kans. 39 on kokokin!Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Voi vitsit turkoosit kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaan:turkoosit, ja en kyllä pahemmin tykkää. Koko 39, haluisko joku?