Öö.. no ulkovaatteet tuli kyllä ekana mieleen, kun niistä katsoo yleensä hinnankin. Muista en niin katsele, paljonko maksaa. Veikkaan että joku Polarn o Pyretin vaate saattais olla kallein.
Taitaa olla noi ratsastushousut, jotka hiljattain ostin kahdelle isoimmalle. Vaan on kyllä söpötkin, ja kokopaikkaiset, joita oli noin pieninä kokoina vaikea löytää.
Ulkovaatteista löytyy meilläkin kalliita...sisävaatteista ei niinkään. Varmaan lipfishin puku/haalari. en kyllä muista paljon maksoi. Ja joku Tutan asu oli melkein 30. Eli ei kovin kalliita sisävaatteita.
Kalleimpia sisävaatteita tältä keväältä ovat olleet Cupcaken housut, Legon huppari ja Småfolkin mekko. Kaikki jäävät 40-50euron välille eli ei niin kauhean kalliita.
Varmaan joku reilu 20 maksanu collariasu on ollu meillä kalleimpia sisävaatehankintoja. Pojille saa käytettyjä juhlavaatteita naapurista, joten siihenkään ei uppoa rahaa.
Reilun 40 housut on kalleimmat jotka mä olen ostanut ilman mitään alennusta. Yleensä mä poikkeuksetta ostan vaatteita joissa on jonkinlainen alennus mukana jos hinta on mun mielestä kalliimman puoleinen.
Meillä on 25 shortsihaalari jonka juuri tilasin.
Tähän mennessä lähes kaikki tuon 1,5v:n vaatteet on olleet saatuja/kirpparilta ni nyt kauhistelin kuinka turhamainen olen kun piti tuo puku saada
..ehkä sitä joskus voi vähän repästä ku muuteen mennään kirpparilöydöillä