kallein lastenvaate teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öö.. no ulkovaatteet tuli kyllä ekana mieleen, kun niistä katsoo yleensä hinnankin. Muista en niin katsele, paljonko maksaa. Veikkaan että joku Polarn o Pyretin vaate saattais olla kallein.

Ulkovaatteista löytyy meilläkin kalliita...sisävaatteista ei niinkään. Varmaan lipfishin puku/haalari. en kyllä muista paljon maksoi. Ja joku Tutan asu oli melkein 30€. Eli ei kovin kalliita sisävaatteita.

Kalleimpia sisävaatteita tältä keväältä ovat olleet Cupcaken housut, Legon huppari ja Småfolkin mekko. Kaikki jäävät 40-50euron välille eli ei niin kauhean kalliita.

Varmaan joku reilu 20 € maksanu collariasu on ollu meillä kalleimpia sisävaatehankintoja. Pojille saa käytettyjä juhlavaatteita naapurista, joten siihenkään ei uppoa rahaa.

Reilun 40 € housut on kalleimmat jotka mä olen ostanut ilman mitään alennusta. Yleensä mä poikkeuksetta ostan vaatteita joissa on jonkinlainen alennus mukana jos hinta on mun mielestä kalliimman puoleinen.

Viimeksi muokattu:
Meillä on 25€ shortsihaalari jonka juuri tilasin.
Tähän mennessä lähes kaikki tuon 1,5v:n vaatteet on olleet saatuja/kirpparilta ni nyt kauhistelin kuinka turhamainen olen kun piti tuo puku saada :D

..ehkä sitä joskus voi vähän repästä ku muuteen mennään kirpparilöydöillä ;)

Yhteistyössä