Kallein käsilaukkusi?

En yleensä normaalisti kanniskele minkäänlaista laukkua. Silloin vaan sen harvan kerran kun käyn jossain bilettämässä, juhlissa, tms.
Kallein taitaa olla joku 3€, ostan laukkuni(kin) kirpputorilta.

Enkä myöskään haaveile yhtään minkäänlaisesta laukusta, muutama erikokoinen ja värinen niitä on, että löytyy niihin jo mainittuihin juhliin tai hippailtoihin aina joku muuhun pukeutumiseen sopiva...
 
Professional Griefer
DKNY:n muumuunahkainen shopperi 400e.
Ja haaveilen jostain weekenderistä, Vuittonin sellainen vois olla vaihtoehto, jos sais kokomustana/kokoruskeena, ilman ruutu tai monogrammikuviota.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei vissiin hirveen kallis, kun lukee muiden vastauksia, olisko ollu jotain 100- 150e.
Mun miehen ostama nahkalaukku synttärilahjaksi.
Mie en viitti tuhlata hirveitä summia laukkuihin ja just nyt en haaveile mistään laukusta,
niitä on tarpeeksi.
 
Adax
En ole laukkuihmisiä, eli en vaihtele niitä aktiivisesti tai himoitse näkemiäni laukkuja itselleni. Mutta nahkaa sen pitää olla ja miellyttää silmää. Reilu 200e maksoin Adaxin laukusta. Ei mielestäni kallis hinta, kun palvelee niin kauan kuin näyttää siistiltä, eli varmaankin toista vuotta. :)
 
joop
Mikä laukku? Mä etsiskelen jotakin hyvää laukkua, mutta nämä nykyiset Michael Korsin yms ei yhtään nappaa mulle. En tykkää noista kultahärpäkkeistä yms. Balenciagalla on jotain kivoja...
Mulberryn Bayswater, musta, grainy print-nahalla ja nickel-metalliosilla, käytännössä siis krominväriset eli hopeakorut käy. En tykkää kulta- ja pronssiosista.

On tilava, mutta painava, yli kilon tyhjänä. Grainy print-kuvioitu nahka on jämäkkää ja pitää muotonsa, eikä naarmut näy niin helposti. Ei oo vetoketjua, mutta itse tykkään käytössä tuosta läpästä enemmän.
 
baker
Mulberryn Bayswater, musta, grainy print-nahalla ja nickel-metalliosilla, käytännössä siis krominväriset eli hopeakorut käy. En tykkää kulta- ja pronssiosista.

On tilava, mutta painava, yli kilon tyhjänä. Grainy print-kuvioitu nahka on jämäkkää ja pitää muotonsa, eikä naarmut näy niin helposti. Ei oo vetoketjua, mutta itse tykkään käytössä tuosta läpästä enemmän.
Bayswateria olenkin katsellut joskus. En tiennyt että sen saa noilla hopeanvärisillä osilla, sehän kuulostaa kivalta.. Mä inhoan myös noita kullanvärisiä härpäkkeitä.
Olen huomannut että useat isommat merkkilaukut on tosi painavia. Se ei varsinaisesti haittaa jos on muuten toimiva. Voisinkin katsella tuota jos sen ens brittireissulla katsastaisi.
 
joop
Bayswateria olenkin katsellut joskus. En tiennyt että sen saa noilla hopeanvärisillä osilla, sehän kuulostaa kivalta.. Mä inhoan myös noita kullanvärisiä härpäkkeitä.
Olen huomannut että useat isommat merkkilaukut on tosi painavia. Se ei varsinaisesti haittaa jos on muuten toimiva. Voisinkin katsella tuota jos sen ens brittireissulla katsastaisi.
Tuo oli joku erikoismalli, mutta muistaakseni ainakin vielä tämän kauden tuotannossa. Mulberry aina välillä tekee hopeanvärisillä osillakin tuota, mutta ne sitten poistuu mallistosta vähän ajan päästä. Itse tilasin netistä. :)
 
Makunsa kullakin.
Hassu juttu miten joku merkkilaukku voi joillekin olla niin tärkeä. Itse en ainakaan seuraa yhtään millaisia veskoja toiset kuskaa mukanaan, saati että tunnistaisin sen olevan joku ökykallis.
 
joop
Hassu juttu miten joku merkkilaukku voi joillekin olla niin tärkeä. Itse en ainakaan seuraa yhtään millaisia veskoja toiset kuskaa mukanaan, saati että tunnistaisin sen olevan joku ökykallis.
En minäkään seuraa muiden veskoja, enkä tunnista kuin yleisimmät silloin kun vaivaudun huomaamaan.
Eikä tuo laukku niiiin tärkeä ole, vuorottelee yleensä viidenkympin peruskassin kanssa. Ennemmin luopuisin tuosta laukusta kuin vaikkapa kirjoistani.
 

Yhteistyössä