Kalle Palanderin vaimo syrjähypystä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Palanderin vaimo Me Naisissa: Jos Kalle hyppää vieraissa, minkäs minä sille voin
Viihde Julkaistu 05.11.2015 09:55

Riina-Maija Palander avautuu miehensä Kalle Palanderin syrjähypystä uusimmassa Me Naiset -lehdessä.

Riina-Maija Palander paljastaa tuoreessaMe Naiset -lehdessä, että hänen miehensä, ex-alppihiihtäjä Kalle Palanderin syrjähyppy loukkasi, muttei onnistunut rikkomaan parin pitkää liittoa.

– Minun vähän naiivi kuvani Kallesta meni rikki, muttei se loppupeleissä ollut niin merkittävää. Humalapäissä tilaisuus tekee varkaan. Kun tietää miehet, niin luuletko, että Kalle on siinä hirveästi ajatellut? Palander täräyttää haastattelussa.

Vaikka pettäminen satutti, ei Riina-Maija halunnut tuhota perhettä ja yhteistä menneisyyttä. Nykyään pariskunta asuu Espanjassa neljän lapsen ja 12 hevosen kanssa.

– Täytyy nähdä kokonaiskuva. Kun tällainen droppi tulee mereen, värjääkö se koko meren vai ei? Meillä on kokonainen elämä yhdessä ja tykkäämme toisistamme paljon. Täytyy ehkä itsekin muuttua ja pystyä näkemään pidemmälle, Palander pohtii lehdessä.

Riina-Maija kertoo, että kiireisen arjen takia toisen tekemisiä ei ehdi syynätä kovin tarkasti.

– En voi koko ajan miettiä, hyppääkö Kalle vieraissa. Ja jos hyppää, minkäs minä sille voin? Enhän minä häntä omista. Eikä se ole multa pois, vai onko? Riina-Maija pohtii lehtijutussa.

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiiri...ppaa-vieraissa-minkas-mina-sille-voin/5541696

Voi helvetti! Jos minulla olisi Riina-Maijan näköinen kimuli, niin en edes vilkaisisi toisia naisia!
Ja kuka edes suostuu sänkyyn Palanderin Kallen kanssa? Laamanaamainen kaljuuntuva coneheadkalimeero! :rolleyes:

Palanderista tulee mieleen Solsidanin (onnea onkimassa) Ove.

Skarmavbild-2014-09-25-kl.-15.18.05.png

Pisti silmään tuo: "Vaikka pettäminen satutti, ei Riina-Maija halunnut tuhota perhettä ja yhteistä menneisyyttä."
Riina-Maijako sen perheen olisi tuhonnut? Eikös Kalle tuhonnut perheen siinä vaiheessa kun hyppäsi vieraaseen petiin?
Totta.

Toisaalta ihan kiva, että joku pystyy noin viileästi ja järjellä suhtautumaan pettämiseen. Itse en pystyisi, vaan se jäisi kalvamaan mieltä ja lopulta tappaisi lämpimät tunteet mieheen.

Voi helvetti! Jos minulla olisi Riina-Maijan näköinen kimuli, niin en edes vilkaisisi toisia naisia!
Ja kuka edes suostuu sänkyyn Palanderin Kallen kanssa? Laamanaamainen kaljuuntuva coneheadkalimeero! :rolleyes:

Kalle on julkkis, hyvä supliikki ja täydellisen itsevarma, joten naista riittää joka sormelle. Kyllä sinäkin jyystäisit tilaisuuden tullen vierasta pillua vaikka sulla ois kaksi yht hyvännäköistä naista kuin Kallella on.

Tässä niin hyvä esimerkki että siitä pettämisestä ei vaan pääse yli vaikka on päätetty yhdessä jatkaa. Katkeruus haisee tänne asti ja koko ajan vaan pahemmalle. Näitä hevosiin nojaavia eukkoja näillä ex-juoksuhousuilla näyttää riittävän. Ihan palikoita ja jäävat täysin tyhjän päälle mukuloineen kun MattiKalleJaniKimi kyllästyy viimeisen kerran.

Vaikuttaisi nyt siltä, että Kallehan on taas vaihteeksi heilutellut peittoa muualla kuin kotona ja vaimo antaa haastattelua aiheesta "jotta ehtisi ensin". Eli ilmeisesti jossain on joku kiva pikku lintunen odotellut vuoroaan päästä lehtiin tekemään jymypaljastusta ja tällä tavalla vaimo koittaa vesittää ulostulon.

Kalle on julkkis, hyvä supliikki ja täydellisen itsevarma, joten naista riittää joka sormelle. Kyllä sinäkin jyystäisit tilaisuuden tullen vierasta pillua vaikka sulla ois kaksi yht hyvännäköistä naista kuin Kallella on.
En. Koska pettäjät ovat maailman alimmista alhaisimpia kurapaskoja, joilla ei mielestäni ole edes minkäänlaista oikeutta elää.

Yhteistyössä