Kaljun/kaljuuntuvan kanssa seurustelu

• Viestiketjun aloittaja "Tyttis"
  • Ensimmäinen viesti
Että sä jaksat korostaa tota nuorekkuuttasi. Tulee myötähäpeä, kun saat joka asian käännettyä siihen, minkä ikäiseltä näytät. Äh.
Kyllä nyt taas itse kuvittelet tuonkin. En todellakaan ole joka asiassa asiasta maininnut. Täällä aina jos kirjoittaa pariin ketjuun jonkun asian niin sitten kuvitellaan, että muka aina olisi asiaa mainitsemassa.

"piude"
Mina aina ihmettelen miksi Suomessa on niin paljon kaljuja miehia, muualla Euroopassa kalju on todella epatoivottava piirre ja tuntuu etta miehet tekevat mita tahansa pitaakseen hiuksensa. En itsekaan tykkaa, mutta minkas sille voi jos on kaljuuntuvaa sorttia.
Mulla on ihan eri kokemus. Esim. Italiassa näkyy tosi paljon kaljuja miehiä.

Mun mielestä kaljuuntuminen on yksi merkki ikääntymisestä muiden joukossa.

Vastaava kysymys voisi olla "seurustelu naisen kanssa jolla on selluliittiperse".

husa
[QUOTE="piude";25469185]Mulla on ihan eri kokemus. Esim. Italiassa näkyy tosi paljon kaljuja miehiä.

Vastaava kysymys voisi olla "seurustelu naisen kanssa jolla on selluliittiperse".[/QUOTE]

Äläpä nyt piudis. Ihan eri asioita. Logiikallasi sama kuin, seurustelu vammaisen kanssa?

Kyllä se perse on valinta, kaljuus (lähes aina) ei.

"kukkakeppi"
[QUOTE="Keppi";25466162]Miettikääpä vaikka Sami Hintsasta tai Vin Dieseliä. Nam.[/QUOTE]

No en tasan mieti. Tai menee ilta pilalle tai yöunet. Kun mietinkin sitä leikkirokki-Hintsasta hoilaamassa (tai miehekkäiden uroiden tapaan karjumassa *tyrsk*) siinä ohjelmansa viimeisenä ohjelmanumerona (korut kaulassa) niin on pakko nauraa.

Omalla miehellä on tukkaa ja paljon. Kun tavattiin oli siisti miestukka, lyhyt, mutta on kasvanut tässä iän myötä. Käy hänelle. Näyttäisi varmaan todella koomiselta "kaljuna". Mutta kyllähän se persoona toki ratkaisee, en tosin pidä kaljuja millään lailla seksikkäinä, mutta ei se tarkoita, etteikö sellaisestakin voisi kiinnostua :D.

"Tyttis"
Jos joku mies sanois et selluliittiperseiset naiset on kammottavia, nii täällä olisi porukka ihan barrikaadeilla. Kun mä sanon, että kaljuuntuvat miehet ovat ihan kauheita ulkonäöltä, niin porukka puolustelee näitä hapsuja ihan kybällä. Mä en ymmärrä!!!!

husa
[QUOTE="Tyttis";25469337]Jos joku mies sanois et selluliittiperseiset naiset on kammottavia, nii täällä olisi porukka ihan barrikaadeilla. Kun mä sanon, että kaljuuntuvat miehet ovat ihan kauheita ulkonäöltä, niin porukka puolustelee näitä hapsuja ihan kybällä. Mä en ymmärrä!!!![/QUOTE]

Kumpiako luulet täällä olevan enemmän? Läskiperseämmiä, vai kaljuuntuvia miehiä.

[QUOTE="Tyttis";25469337]Jos joku mies sanois et selluliittiperseiset naiset on kammottavia, nii täällä olisi porukka ihan barrikaadeilla. Kun mä sanon, että kaljuuntuvat miehet ovat ihan kauheita ulkonäöltä, niin porukka puolustelee näitä hapsuja ihan kybällä. Mä en ymmärrä!!!![/QUOTE]
Minä en kyllä puolustele kenenkään aggressiivista negatiivista palautetta toisten ulkonäöllisistä piirteistä. Ihmisten oikeutta näyttää siltä miltä näyttävät - siinä taas on mielestäni paljonkin puolustettavaa.

Ei kenenkään ole pakko tykätä, mutta asiasta meuhkaaminen ja toisten mollaaminen on typerää, aivan sama mistä piirtestä on kyse.

sdfsf
Anabolisten aineiden väärinkäytön ensimmäisiä kliinisiä merkkejä ovat usein iho-oireet. Korkean androgeenipitoisuuden vuoksi talirauhanen muuttuu yliaktiiviseksi ja tuottaa runsaammin talia ja muodostaa komedoja. Anaboliset steroidit voivat aiheuttaa kystisen aknen ja pahentaa ruusufinnejä. Iho ja hiukset rasvoittuvat, ja follikkelit infektoituvat muodostaen furunkuloosia. Lihaksen sisäisesti otettujen aineiden pistospaikan seutuun voi kehittyä strioja, ihon repeytymiä, jotka tavallisesti sijaitsevat hypertrofioituneen lihasmassan kohdalla. Tavallista ovat myös ihon paksuuntuminen ja kaljuuntuminen. Kaljuuntuminen esiintyy yleensä otsan ja keskipäälaen alueella (Kiraly 1993).

ulkonainen
[QUOTE="piude";25469185]Mulla on ihan eri kokemus. Esim. Italiassa näkyy tosi paljon kaljuja miehiä.

Vastaava kysymys voisi olla "seurustelu naisen kanssa jolla on selluliittiperse".[/QUOTE]

Italiassa en ole montaa kertaa kaynnyt ja se on totta etta vanhoissa miehissa on paljon kaljuuntuvia, mutta ei se siellakaan mikaan tavoiteltava asia ole. Verraten etta Suomessa jopa ajellaan vapaaehtoisesti paa kaljuksi.

Katselin juuri toimistomme paria sataa miesta kanttiinissa, nakyi ainoastaan yksi kalju vanhempi mieshenkilo, muilla oli hiukset paassa :D.

Ei mua häiritsisi jos mies kaljuuntuu, paitsi jos sitä kaljua sitten pitäisi alkaa peittelemään vetelemällä hiuksia siihen eteen. Yök!!
Se on jotenkin niin........*kylmät väreet menevät selässä*

Kokonaan sitten kaljuksi, moni kalju mies on hyvinkin seksikäs

"Täti"
Muistan opiskeluajoiltani miehen (n. 20 vuotias), joka oli alkanut kaljuuntua. Kyllä hänen oli aika vaikea naisseuraa saada ja en kyllä itsekään olisi tuon ikäisenä kaljuuntuvan kanssa alkanut seurustella. Näin vanhempana tuo ei enää haitta.

vierailija
Päinvastoin. Kaljuuntuminen johtuu liiasta testosteronista:

"Miestyypin kaljuuntuminen on perinnöllinen testosteroni-miessukuhormonin liikatoiminnan vaikutuksesta tapahtuva hiustenlähtö."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju
Kaljuuntuminen on tosi miehekästä ja näyttää monilla ihan hyvältä. ;) Vaalea- ja vaaleanruskeatukkaisilla se sopii hyvin ihonväriin eikä edes erotu kovin paljon. Eri asia tummemmilla.

vierailija
Älä seurustele ollenkaan, parempi ilman miestä. Ikä ja geenit tuo mukanaan kaikennäköstä ja siihen ei vaan voi ite ihmeemmin vaikuttaa.
Mun miehellä on tukka harventunu päälaelta ja aikoo kaljuks vetästä jos alue suurenee. Tosin hiustenleikkuu koneella oon viimeks sängelle vedelly mieheni pään, kun sano että pää kuumuu kun on hiukset. Kaljuissa miehissä on vaan sitä jotain.

Yhteistyössä